czwartek, 3 sierpnia 2017

Zamówienie od Rosegal & Gamiss/tankinis

Hej kochani! 
Ze względu na to, że na razie mam trochę wolnego od pracy, mam nadzieję, że dam radę częściej się tutaj udzielać. Powracam na pewno z ogromną motywacją i wieloma pomysłami. Szczerze powiedziawszy, do powrotu tutaj nie zmotywowała mnie tylko większa ilość wolnego czasu, ale także prośba o współpracę z firmą SheIn.com. Poza tym, jak już może zauważyliście, na blogu wybiło mi 100k, z czego jestem również bardzo dumna. Nie przedłużając już zbędnym gadaniem, mam dzisiaj dla Was dwie paczuszki. Jedna pochodzi z firmy Rosegal.com, natomiast druga z Gamiss.com. Z Obu paczek szczerze powiedziawszy jestem bardzo zadowolona. Nie spodziewałam się, że rzeczy będą tak dobrej jakości. Zresztą, oceńcie sami. Koniecznie dajcie znać w komentarzach, co sądzicie o zamówieniach oraz czy zamawialiście kiedyś z tych stronek? 

















 Spodnie-KLIK  Zestaw torebek-KLIK Strój kąpielowy-KLIK Pędzelki-KLIK
Koszulka-Second Hand

Do zobaczenia w następnym poście, buziaki! 

17 komentarzy:

  1. Strój kąpielowy bardzo mi się podoba :) Zamawiałam z rosegal i zazwyczaj jestem zadowolona z rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strój świetny :) Bardzo ładna torebka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie świetne rzeczy, najbardziej podoba mi się strój kąpielowy, jest fantastyczny! :)

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz! ♥ A rzeczy - super!

    OdpowiedzUsuń
  5. You look gorgeous dear!

    http://marylyl.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  6. Good post, have a good day

    https://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękny jest ten kostium kąpielowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy :)! Super blog, zostaję na dłużej!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten kostium!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny strój i genialna torebka. Czarna, klasyczna pasująca i do wszystkiego :) Czyli coś co lubię :> Pozdrawiam x

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. strój kąpielowy hipnotyzujący!! *.* poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś śliczna♥
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)