sobota, 5 sierpnia 2017

Paczka od newchic.com

Hej kochani!
Post ten powinien pojawić się już o wiele wcześniej, jednak jakoś nie mogłam się do tego zebrać. Przyczyną spóźnionego postu były najpierw problemy ze zdjęciami, potem zgubienie jednej z tych rzeczy. Ale w końcu zebrałam się i dodaję tego posta. Przychodzę dziś do Was z paczuszką od newchic.com, w której znalazła się koszula oraz torebka. Torebka należy do mojej mamy. Co do koszuli, zamówiłam niestety rozmiar M, przez co jest odrobinę duża, ale mi to nie przeszkadza, wygląda całkiem okej. Na zdjęciu jest odrobinę pognieciona, ale musicie mi to wybaczyć.
Dajcie koniecznie znać w komentarzach, co sądzicie o tych rzeczach.
Do zobaczenia w następnym poście, buziaki!




Koszula-KLIK

Mam również dla Was kody zniżkowe!
$50 OFF ORDERS $199 in 3rd Anniv
code:ANNV350
$20 OFF ORDERS $100 in 3rd Anniv
code:ANNV320
$10 OFF ORDERS $59 in 3rd Annive
code:ANNV310

18 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super koszula,
    Masz snapa, instagrama?

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula ma ładny kolor :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula wygląda świetnie, pastelowy róż to od ponad pół roku mój ulubiony kolor :)
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna torba :)
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love these items.
    http://www.easys-tyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka bardzo w moim stylu :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula bardzo mi się podoba, z chęcią sobie taką zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula wygląda naprawdę ładnie. :) A na lato i tak przydają się luźniejsze rzeczy, więc na pewno dasz radę z tą M-ką. Torebka również ładna, taka prosta, klasyczna bez zbędnych dodatków zawsze się przyda. ;)
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/08/new-things-from-zafulcom-gamisscom-and.html

    OdpowiedzUsuń
  11. To dobrze, że nie przeszkadza Ci to, że koszula jest odrobinę za duża. Ma kochany kolor. A i torebka ładna. Super rzeczy ;) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybrałaś naprawdę piękne rzeczy! <3
    Koszula spodobała mi się najbardziej, jej kolorek jest obłędny!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)