środa, 10 maja 2017

Millybridal/ Przegląd


Hej kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną wishlistą. W sumie nie, jest to przegląd sklepu Millybridal. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie, ale skoro firma do mnie napisała pomyślałam, czemu nie. Przygotowałam więc dla Was opis tego sklepu. Szczerze mówiąc gdy weszłam na stronę, nie zdziwiłam się zbytnio. Spodziewałam się, że jest to kolejny, z wielu istniejących, sklep z prześlicznymi sukienkami. Stronek tego typu jest na prawdę mnóstwo. Ten nie jest wyjątkiem, ma prześliczny asortyment. Posiada sukienki na każdą okazję. Ceny są dość wysokie, jednak myślę, że są one adekwatne do jakości. Poza tym, zamawiając sukienkę z tego sklepu, nie musimy obawiać się, że ktoś w naszym otoczeniu będzie miał podobną. Produkty są wyjątkowe i każda dziewczyna czułaby się jak księżniczka. Nie chcę, żebyście musieli wierzyć mi na słowo, więc dodaję zdjęcia sukienek, które najbardziej przypadły mi do gustu. Dajcie znać, co sądzicie. 













Jak możecie zauważyć sukienki są na prawdę wyjątkowe. Idealnie nadają się, czy to na wesele, własny ślub, studniówkę, czy jakąkolwiek podobną imprezę. Są na pewno nie powtarzalne, co potrafi docenić każda kobieta. Dajcie znać co sądzicie o produktach oraz o tej firmie. Ja osobiście jestem oczarowana tego typu sukienkami. Jestem bardzo ciekawa materiału i ogólnie jakości ubrań w rzeczywistości, ale jak już wspomniałam wcześniej, nie może być źle, ze względu na to, że nie są to tanie produkty. Proszę Was również o kliknięcia w linki. :) 
Pozdrawiam i do zobaczenia w następnym poście!
Buziaki!

12 komentarzy:

  1. Rzeczywiście wyjątkowe sukienki, no bo nie oszukujmy się - nie widujemy taki na co dzień. Piękne wybrałaś :)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne <3

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza podoba mi się najbardziej ! Super, że jest taka strona z sukienkami " wyjściowymi", które bardzo trudno kupić :D
    fashioneasiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a pretty dresses. I love it.
    http://societyfix.blogspot.com.eg/
    Also check out my instagram for a lot of easy style https://www.instagram.com/easys.tyle/

    OdpowiedzUsuń
  5. są przepiękne, zwłaszca ta pierwsza, klik, jeśli możesz kliknij u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te sukienki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są śliczne, ale ostatnia skradła moje serce.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi dear l follow you #161

    kiss :)

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)