poniedziałek, 8 maja 2017

Dzień Mamy z EnjoyOurs!

Hej kochani!
Jako, że niedługo mamy dzień Mamy sklep EnjoyOurs.com przygotował specjalną promocję: -15% na wszystkie produkty z czterech kategorii! - Jewelry & Accessories, Clothing & Fashion,    Cellphone & Accessories, Home & Garden. Poza tym, otrzymałam wcześniej dla Was kod promocyjny -10%, co oznacza, że możecie otrzymać aż -23,5% zniżki! Myślę, że jest to bardzo korzystne, szczególnie, że strona posiada na prawdę tanie produkty. Miałam możliwość zamawiania z tej strony już 2 razy i szczerze ją polecam. Do tego, wszyscy nowi klienci w EnjoyOurs mogą otrzymać prezent o wartości $10 oraz kupon wart $50. (warunkiem jest, aby zapłacić 0,99$, w przeciwnym razie, prezent zostanie uchylony z każdego zakupu). 
Darmowe prezenty to:
1 * Beauty Blender
1 * dwa w jednym kablu USB Micro
1 * Słuchawki Case Bag
Wszystkie produkty są wysyłane w przypadkowych kolorach
(KOD RABATOWY -10% - LML10)

Dodatkowo pokażę Wam kilka produktów, które idealnie sprawdzą się na dzień mamy! 








5 komentarzy:

  1. Śliczny jest ten naszyjnik :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik z literką M to bardzo dobry pomysł na prezent :) Moja mama niestety nie nosi biżuterii... :(
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)