poniedziałek, 8 maja 2017

Banggood/ wishlist

Hej kochani!
Dawno mnie tu nie było, ale powracam do Was ze zdojoną siłą. Co prawda jak możecie zauważyć, pojawiają się tu teraz wishilsty, posty sponsorowane, ale już niedługo możecie spodziewać się normalnego wpisu. Na razie jednak chciałabym pokazać Wam asortyment sklepu Banggood. Tak, tak. Po raz kolejny podejmuję się współpracy z tą firmą. Mam nadzieję, że teraz będzie wszystko okej. Ostatnim razem zrobiłam wishlistę, jednak moja praca poszła na marne, ponieważ nie umiałam złożyć zamówienia. Mam nadzieję, że teraz wszystko pójdzie pomyślnie. Przechodząc do tematyki, pokażę Wam kilka rzeczy, które najbardziej przypadły mi do gustu. Zapraszam do oglądania!







~~~***~~~
Warto również zajrzeć w te linki, jeśli jesteście zainteresowani kupnem czegoś, z tego sklepu :)


~***~
Dajcie koniecznie znać, co sądzicie o tym sklepie :) 
Pozdrawiam i do zobaczenia w kolejnym poście!

10 komentarzy:

  1. Bluzeczki cudo <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Top w kwiaty bardzo mi się podoba, reszta raczej nie w moim stylu :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny sklep, poklikane ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Great selection :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne ubrania! Poklikałam :)
    Obserwuję i czekam na to samo:* Pozdrawiam
    angelikamichalak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pierwsze spodenki i czarna koszulka.. cudo!
    Życzę powodzenia w współpracy :)
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)