wtorek, 4 kwietnia 2017

Co u mnie? + Kolejna sesja




Hej kochani!
Co tam u Was słychać? Ja ostatnio nie marnuję czasu i gdy tylko pogoda dopisuje i mam fotografa, wybieram się na zdjęcia. Zauważyłam, że takie posty mają największy odzew, dlatego motywuje mnie to do pracy, pomimo braku odpowiedniego sprzętu. Musicie mi przyznać, zważając na to, że zdjęcia robione są cyfrówką, są całkiem niezłe. Chciałabym jednak zainwestować wreszcie w profesjonalny sprzęt jednak jeszcze trochę muszę poczekać...

 Koszula/Sinsay / Spodnie/Sinsay / Buty/Deichmann / Okulary/Dresslink / Chocker/?Yoshop?

Jesteście w stanie wyobrazić sobie, że zostały niecałe 3 miesiące szkoły? Gdyby odjąć od tego weekendy, dni wolne okazuje się, że jakieś zaledwie 50 dni! Co o tym wszystkim świadczy? Chyba to, że muszę się wziąć do pracy. Należałoby w miarę przyzwoicie zakończyć tą pierwszą klasę. 




Możecie również zauważyć, że na moim blogu zaczęły pojawiać się reklamy. W sumie nie wiem co mnie do tego skłoniło, po prostu chciałam spróbować. Wiem jednak, że dużego zysku mi to nie da, dlatego pewnie niedługo zrezygnuję. Ale jeśli byłaby taka możliwość, proszę o kliknięcie ;) 



















A u Was co słychać? 
Cieszycie się kończącą się za trzy miesiące szkołą, czy raczej rozpaczacie, że jeszcze zostało tak długo? 
Chętnie poczytam Wasze komentarze :)
~~~***~~~
Dziękuję również za 354 obserwatorów i 84,3k wyświetleń!♥

21 komentarzy:

  1. Jesteś prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę urody i figury, zdjęcia super jak na cyfrówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ty śliczna! *_*
    Piękne fotki! ♥
    Gratulacje z okazji tylu wyświetleń i obserwujących :)
    Pozdrawiam, miłego dnia :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówiąc szczerze przeraża mnie, że to tak szybko się skończyło. Niedługo muszę wybrać szkołę, a oceny nie ze wszystkich przedmiotów zadowalają mnie. Śliczne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tak pod koniec gimnazjum. Życzę trafnego wyboru :)

      Usuń
  5. Fajna sesja :) Piękna koszula :) Ja również muszę wsiąść się za siebie i również skończyć 1 klasę :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Love this look , you look gorgeous.
    My blog: RumelaTheShopaholic

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjecia ;) widać , że jesteś pełna energii ;)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia w powietrzu są super ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Your photographs are excellent - much better than the photos I take of myself for my own blog. I especially love the photos of you in mid-air and also the close-up photos in colour. The colours of your shirt, the reflection in your sunglasses, your long hair and you are all pretty and you look happy.

    http://www.full-brief-panties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia w odcieniach szarości są śliczne, zazdroszczę fotografa. :3 Zostanę na dłużej! ♣
    MY WORLD: https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/
    XOXOXOXOXOXOXO
    Emi Chan

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja szkołę kończę w tym miesiącu, ponieważ jestem w klasie maturalnej, więc żyję przygotowaniami do matury. :)
    Uwielbiam czarno-białe zdjęcia, a Twoje są cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kończę studia za 3 miesiące jak dobrze pójdzie i nie wiem do końca czy się z tego cieszyć, bo czeka już mnie tylko praca :D
    Sesja bardzo udana- bardzo podoba mi się choker.
    Zapraszam do siebie: http://milki-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. beautiful look!
    I follow you back (#357)
    have a cute day<3
    xx
    http://stargazershia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Perfect look. Love the shirt.

    Kisses lovely, have a nice weekend.
    http://sweetdreamofarosefashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful photos ^^

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog ^^
    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia :)

    http://imcaroline14.blogspot.com
    Obs za obs? :)

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)