sobota, 25 marca 2017

Paczka od ENJOYOURS!


Hej kochani! 
Jak wspominałam Wam na asku, dziś miał być post. Co prawda kosmetyczny, ale otrzymałam paczkę od firmy Enjoyours i nie mogłam się powstrzymać, aby Wam to wszystko pokazać. Miałam możliwość wybrania 3 rzeczy z tych najlepiej sprzedających się. Zamówienie nie mogło przekraczać 10$. Tak, kupiłam trzy, i to całkiem niezłe rzeczy za mniej niż 10$! Jeśli jesteście ciekawi, co weszło w moje posiadanie, zapraszam do oglądania!

1. Pierwszą rzeczą są pędzelki. Identyczne, jakie już posiadam. Kiedyś już je opisywałam, byłam z nich bardzo zadowolona, dlatego zamówiłam drugie. Są na prawdę warte posiadania. Włosie nie wypada. Do tego wszystkiego prezentują się ślicznie. Możecie kupić je na Allegro za ok. 40 zł. 
Pędzelki-KLIK






2. Kolejna rzecz to pędzelek. On jest troszeczkę słaby, ale z tego co pamiętam kosztował 0.99$, dlatego nie dziwi mnie ta jakość. 
Pędzelek-KLIK





3. Ostatnią już rzeczą jest zestaw czterech gąbeczek do makijażu. Mają bardzo ładne kolory, co możecie zobaczyć na zdjęciach. Miałam już kiedyś taką chińską gąbeczkę i nie narzekałam na nią, więc te też powinny mi odpowiadać. Jedyną wadą chińskich gąbeczek jest to, że pochłaniają ogromną ilość podkładu. Jeśli wiecie, dajcie mi znać, czy oryginalny Beauty Blender lub gąbeczka z Rossmanna też tak pochłaniają podkład? 
Gąbeczki-KLIK



Chciałam również przypomnieć, że możecie otrzymać rabat! -10% przy użyciu kodu:
"LML10"
~~~***~~~
Dajcie znać, co sądzicie o zamówieniu.
Mieliście do czynienia z tą firmą?
~~~***~~~
Przy okazji, dziękuję za 350 obserwatorów!
Jeszcze 50!♥

19 komentarzy:

  1. Ja w ostatnim poście również pisałam o paczuszce od tego sklepu :) Jestem zadowolona z rzeczy jakie do mnie doszły :) A Twoje pędzelki podobają mi się. Muszę kiedyś takie zakupić ;)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna przesyłka, pędzelki ładnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  3. Super paczka. Powinnam się zaopatrzyć w takie pędzle :)
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pędzelki są super :) Mam takie same.
    Pozdrawiam :) Mój Blog | Pinterest

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pędzelki :D Ja też kiedyś zamawiałam te gąbeczki i je lubię, ale tak jak napisałaś pochłaniają sporo podkładu :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzelki bardzo fajne :) Lubię takie gąbeczki :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pędzle, wyglądają naprawdę zachęcająco! Gąbeczki do makijażu wydają się być naprawdę fajne i może być to dobry zamiennik beauty blendera :)
    Miłego weekendu!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Te białe pędzelki wyglądają bardzo ciekawie :D Ja nie miałam do czynienia z tą firmą, ale asortyment mają całkiem fajny :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio szukałam fajnych pędzli i te wyglądają naprawdę kusząco :) Co do gąbeczek, troche zniechęciło mnie to, że pochłaniają tak dużo podkładu ;/ Szkoda bo wyglądają na fajne.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post!

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mi się podobają te białe pędzle! Są urocze wręcz w kształcie i kolorze :)
    Pozdrawiam i życzę tych 400 obserwatorów jak najszybciej a później równych 500!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pędzle ;). Co do gąbeczek, to Red Lipstick Monster wstawiła dzisiaj filmik z porównaniem różnych ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks for following my blog, I'll follow you back.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne pędzle. O tej firmie słyszę pierwszy raz :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)