wtorek, 21 marca 2017

New shoes/ Adidas superstar


Hej kochani!
Zapewne każda kobieta uwielbia zakupy, modę. Niektóre mniej, niektóre bardziej, ale każda lubi prezentować się dobrze. Część z nas ogromnym zamiłowaniem darzy torebki, inni między innymi buty. Ja jestem właśnie w tej drugiej grupie. Uwielbiam kupować buty i mogłabym mieć ich tysiące. Nie jestem jednak z tych kobiet, które mają obsesję na punkcie szpilek. Uwielbiam buty sportowe. Gdy tylko nadeszła wiosna przyszedł czas na nową parę. Długo zastanawiałam się jakie wybrać, aż w końcu postawiłam na czarne superstary. Cieszę się, że postawiłam właśnie na nie, ponieważ pasują do wszystkiego. 









~~~***~~~
Jeśli podoba Ci się blog, zaobserwuj! :)
Jeśli poinformujesz mnie o tym w komentarzu, na pewno się odwdzięczę ;)
\\\
Dziękuję za 340 obserwatorów i 63k wyświetleń!
Jeszcze tylko 60 i 400!♥

25 komentarzy:

  1. Piękne są! Klasyka sama w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. girl this sneakers is so cool..i love it.

    Glowyshoes's blog

    OdpowiedzUsuń
  3. girl this sneakers is really cool..i love it

    Glowyshoes's blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i bardzo je lubię ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że nie białe xd

    OdpowiedzUsuń
  6. I zgadzam się, pasują do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudeńka! Tak dużo osób kupuje sobie teraz te buty, no nie dziwię się - są śliczne.
    Miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. They are awesome !

    everydayema.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezentują się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odlicaan post! Slike su savrsene!
    Ako mozes klikni na linkove iz zadnjeg posta :)
    --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/alien-outfit-zaful.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  11. I love the details. Very beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi, I saw your comment on my blog. I'm already following for quite a while :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice post !! I love it
    Would you like to support each other by following each other´s blog?
    I follow you now

    Have a nice week
    https://ourstyle-blog.blogspot.mx/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice shoes. I love black shoes.
    Have a nice day!

    Moj mali kutak

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie chodzę w addidasach:D wolę obcasy nawet małe:)

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)