sobota, 4 marca 2017

DressLily & Yoshop/ Paczka

Hej kochani!
Przychodzę do Was dziś z paczką, a właściwie dwoma. Są to rzeczy z bardzo ciekawych sklepów internetowych: Yoshop i DressLily. Nie jestem co prawda zadowolona w 100% z zamówienia, ale ogólnie oceniam go pozytywnie. Jeśli jesteście ciekawi, co mi przyszło, z czego jestem zadowolona, a z czego nie koniecznie, zapraszam do dalszej części posta. 




Pierwsza rzecz to kurtka, którą już posiadam, ale w kolorze zgniłej jesieni. Mogliście ja zobaczyć we wcześniejszym poście. Muszę jednak przyznać, że w tym kolorze czuję się lepiej. Kurtka jest świetnie wykonana, ma bardzo ładne naszywki. 



Drugą już rzeczą jest koszulka, którą zamówiłam mojemu tacie. Jej materiał jest dość cienki, jednak ogólnie nie jest źle wykonana. Koszulka była dość tania, więc opłacało się zamówić ją za tą cenę.




Sweterek ogólnie jest bardzo ładny. Jedyne co mi się w nim nie podoba to rękawy, są szerokie, przez co czuję się w nim trochę dziwnie... Możecie zobaczyć, jak wyglądał na stronie, wydawał się węższy... 




Body są z lekko śliskiego materiału, co mi się za bardzo nie podoba. Jednak zamówiłam je dla mojej siostry. Jej odpowiadają, więc to najważniejsze. 


~~~***~~~

Dajcie koniecznie znać, co sądzicie o moim zamówieniu. 
Podoba Wam się kurteczka? 
A może coś innego przypadło Wam do gustu? 
Mój faworyt to zdecydowanie kurtka. 

~~~***~~~
Chciałabym Was jeszcze bardzo prosić o te cztery kliknięcia. 
Co tam cztery, pomoże mi nawet jedno :) 
Z góry każdemu dziękuję :) 
//
Body/Click /




13 komentarzy:

  1. Te body są rewelacyjne!!! Wow :)

    Pozdrawiam, poklikałam :)

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bomberka i wiązany sweter są jak dla mnie świetne. Szkoda tylko że w sweterku za szerokie rękawy, bo wygląda świetnie :)
    Miłego dnia! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Bomberka jest mega ! :)

    Zapraszam na nowy wpis :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/03/laziness-and-motivation.html

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely post!
    cute pink jacket:)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tej kurteczce. Muszę koniecznie taką mieć!
    Poklikałam :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Body cudo <3 Bardzo mi się podoba ta kurteczka ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku rzeczy są cudowne, jestem zakochana w tej różowej kurteczce:)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post

    I follow you
    thank you for your follow the Chic Poradnik blog: https://chicporadnik.blogspot.com

    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Każda z rzeczy jest rewelacyjna! <3 To body - sztos! A bomberka nas oczarowała :3 Eh... Masz mega gust ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka i body bardzo mi się podoba :) Sama chciałam zamówić takie body ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)