środa, 1 marca 2017

Co zmotywowało mnie do przysiadów?/ App/ Runtastic Squats Przysiady

Hej kochani!
Jak wiecie, ciężko jest się zmotywować do ćwiczeń, kiedy jest to dla Ciebie bardziej przymus niż rozrywka. Większość mówi, że aby się zmotywować wystarczą motywujące zdjęcia, filmiki itp. Mnie to ani trochę nie motywowało. No, może przez pierwsze kilka dni. Do tego robiąc przysiady polegało to na tym, a zrobię dzisiaj więcej, to jutro już nie będę musiała. W aplikacji, którą Wam chciałam polecić macie ograniczoną liczbę przysiadów na każdy dzień. Terminy macie wyznaczone na dane daty, jednak ja robię codziennie, co jakiś czas robię sobie dzień wolny, żeby się zregenerować. Wcześniej nie posiadając jeszcze aplikacji, również robiłam przysiady, jednak teraz jest to o wiele przyjemniejsze. Często jestem w telefonie, więc czuję obowiązek zajrzeć do tej aplikacji. Zaglądając od razu motywuję się do ćwiczeń i ruszam. Aplikacja jest polska, co bardzo ułatwia sprawę. Przynajmniej mi, ponieważ z angielskim u mnie troszkę słabo. Choć muszę Wam powiedzieć, że dzięki angielskim współpracom, kontaktowaniem się właśnie w tym języku, czy robieniem postów sponsorowanych bardzo podszkoliłam ten język. W szkole nie mam co liczyć na bliższe poznanie się z nim. Jedynie sama w domu mogę coś zdziałać. Nie odchodząc od tematu, na aplikacji mamy różne kategorie. Możemy sprawdzić, kiedy nastąpi zakończenie treningów (jest ich łącznie 9), ile zrobiliśmy przysiadów, ile nam zostało itp. Trening podawany jest w seriach. Po każdej serii jest krótka przerwa i przejście do następnej. Nie musimy korzystać tylko z treningu. Możemy np. robić przysiady i pobijać swój rekord. Mój to 30. Możemy również sprawdzić, na którym miejscu jesteśmy ze wszystkich korzystających z aplikacji. Oj, w tyle jestem, haha. 

       
W aplikacji mamy również odznaki. Nagradzają nas na przykład za pobicie swojego rekordu, 
       czy zrobienie jakiejś tam liczby przysiadów, według mnie to bardzo motywuje. 


 Na prawdę polecam zajrzeć na tą aplikację, jeśli tak jak ja nie możecie się zmotywować. 
Może i Wam pomoże! :) 
/
Bardzo serdecznie zapraszam do obserwacji mojego bloga.
Możesz mieć 100% pewności, że się odwdzięczę!
/
Udało mi się również nawiązać ostatnio współpracę z bardzo ciekawą firmą. Mają na prawdę tanie rzeczy, dlatego warto tam zamówić. Znalazłam tam świetną koszulkę, za 2$, którą sama zamierzam sobie zamówić. Wysyłka jest darmowa.
Do tego macie również kupon -10%
LML10


5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna apka :) Muszę pobrać bo nie pamiętam kiedy ostatnio robiłam przysiady :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie aplikacje są mega przydatne ! Ja sama korzystam z Endomondo ,gdy biegam, chodzę ,jeżdżę na rowerze...Ostatnio używałam MyFitnessPal ,aby nie zaniedbywać diety ,ale to było dla mnie za dużo odmierzać każdą rzecz na gramy itp haha :D A dziś zaczęłam skalpel z Chodakowską ...ciekawe ile wytrzymam,po pierwszym treningu konałam :D
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! Skąd jest ta firma?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja teraz motywuję się do stałej i zwiększonej aktywności fizycznej :) Może z czasem uruchomiłabym też przysiady a to w połączeniu z kręceniem hula - hop, bo to też mi nie wychodzi jeśli mowa o regularności ;)

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)