niedziela, 19 marca 2017

All black/ Black is my happy colour


 Hej kochani!
Co tam u Was słychać? Ja ze względu na to, że tak ładnie świeciło słońce postanowiłam wybrać się na zdjęcia. Nie powiem, trochę zmarzłam, ale było warto, szczególnie dlatego, że dawno nie było stylizacji. Jeśli chodzi o modę, stylizacje, jestem bardzo minimalistyczna. Może trochę powiewa nudą, ale staram się nad tym pracować. W mojej szafie królują zdecydowanie ciemne kolory, choć często przełamuję je jakimiś jasnymi, na przykład bielą czy pudrowym różem, błękitem. Wiem, że nie jestem bardzo doświadczona w sprawach mody, zdarza mi się zaliczać różne wpadki, dlatego chętnie posłucham Waszych rad odnośnie tego, co mogłabym poprawić, ulepszyć. Stylizacje będę starała się dodawać coraz częściej, abyście mogli udzielać mi wskazówek. Tymczasem zapraszam do obejrzenia zdjęć. Mam nadzieję, że choć trochę się spodoba. :)

 




spodnie/ Sinsay / kurtka/ Bazar / bluzka/ Bazar / buty/Nike 

Dajcie znać, co sądzicie o stylizacji :) 
~~~***~~~
Jeśli Ci się podoba, zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę! :) 
(Dziękuję za 334 obserwatorów i 60k wyświetleń!)





20 komentarzy:

  1. Awesome outfit and you are beautiful <3

    everydayema.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niestety słońca brak, pogoda również kiepska, a chciałam w końcu wstawić na bloga jakąś stylizację.
    Bardzo podoba mi się Twoja ramoneska. Mam podobną :) Te kurtki chyba nigdy nie przestaną być modne.

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja ;) Ładna kurtka ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że moda to też kwestia tego, w czym my się czujemy dobrze, więc jeżeli masz swoje pomysły na stylizacje, to jak najbardziej bądź sobą, nie idź za tłumem :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś przesliczna!
    Uwielbiam Twojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też kocham czarny kolor! :D Śliczna stylizacja ;*
    Zapraszam!! <3
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfect outfit :)

    Can we follow each other? follow me and i'll follow you back, i promise :)
    Bye bye
    http://sabriellee.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely black outfit! I really like your jacket :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja często lubię ubrać się cała na czarno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great jacket!
    Thanks for the comment. I´m following so now follow me too.xx
    Coco and Jeans by Marisa x My Instagram x My Bloglovin

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)