wtorek, 7 lutego 2017

Zaful & Yoshop

Hej kochani! 
Dzisiaj przychodzę do Was z postem od Zaful.com i Yoshop.com. Zamówienie jest dość duże i ze wszystkiego jestem bardzo zadowolona. Na paczkę, a właściwie paczki czekałam bardzo krótko. Pierwsza przyszła mi po około tygodniu, więc byłam mile zaskoczona. Zamówienie składało się z kurtki, swetra, naszyjników i dwóch gadżetów mojego taty. Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii na temat każdej rzeczy, zapraszam do czytania! 

1. Pierwsza rzecz jest to kurtka, tzw. bomberka. Jest na prawdę świetnie wykonana i wygląda bardzo ładnie. Stworzę z nią na pewno wiele ciekawych stylizacji. 
boomber jacket/Click


2. Drugą rzeczą jest sweterek. Ma na prawdę cudowny kolor i świetny materiał. Niestety ten fason średnio podoba mi się na mnie. Mimo wszystko jest bardzo ładny. 
sweater/Click


3. Kolejne rzeczy, to już rzeczy mojego taty. Jest to miarka, czy coś w tym stylu ( :D ) i breloczek do kluczy. Ja się nie znam, ale tacie się podoba.
miarka/Click
breloczek/Click






4. Kolejna rzecz to naszyjniki. Wszystkie są fajnie wykonane i bardzo ładnie się prezentują.
            chocker brown/Click           
chocker black/Click
  gold necklace1/Click
  gold necklace2/Click






PS. Dziękuję za 260 obserwatorów, które wybiło dzisiaj, akurat w moje urodziny!♥ 
Mam nadzieję, że niedługo dobijemy do pełnych 300♥

24 komentarze:

  1. Ładna kurtka i naszyjniki. Wszystkiego najlepszego ;)!
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne chokery ;)

    mademoiselleshirley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten sweterek, już od dłuższego czasu myślę o zamówieniu takiego :D
    Poklikałam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bomberka! Lubie ostatnio takie odcienie.
    W chockerze wyglądasz świetnie, bardzo do Ciebie pasuje :)
    Genialne zamówienie, Zaful oferuje mnóstwo ciekawych ciuszków!

    Diamentowe myśli - zapraszam! '
    U mnie nowy post na temat Walentynek, mam nadzieję, że Ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej!
    Zostaw link do bloga, a na pewno odwiedzę.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. The jacket looks amazing!
    I like the bomber style so much :)


    Hugs and kisses!
    Enchanted Ana
    P.S.: I am following you now!
    Would you like to follow me back?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bomberka cudna <3

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I loved all the goodies, but the bomber took my heart <3
    xo
    An Aesthetic Alien | Instagram | Facebook

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi ten sweterek bardzo sie podoba <3
    fashioneasiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Great items )
    Would you like to follow each other on g+? Please let me know and I follow you back)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful products. Chokers are so especially beautiful :)

    Moj mali kutak

    OdpowiedzUsuń
  11. Awesome items!
    following you, dear!
    Hugs!))
    https://lolazas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Neck less and chokers are beautiful. And I love your jacket...
    P.S following you on GFC #264 and google +
    please follow me too

    Glamorous without the Guilt

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post dear! ♥♥♥
    http://starlingdays.blogspot.com/2017/02/blog-post.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    OdpowiedzUsuń
  14. It's a good haul! I like the sweater and accessories.

    Have a nice day.
    Julia x
    Shine of Style Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, dreat post!
    Thank you for follow me :)
    I follow you back!

    valerianest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam tą bomberkę w jakimś z sklepów stacjonarnych i też bardzo mi się spodobała, wygląda interesująco. A typ swetra mi się bardzo podoba, sama poluje na jakiś sweterek tego typu, szkoda, że nie dałaś twojego zdjęcia w kurtce i swetrze.
    Ciekawy post :)
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kurtka, ale sweter zdecydowanie bardziej mi się podoba! :)
    Zapraszam do siebie :) http://lebbrosso.blogspot.com/2017/02/moja-kolekcja-lakierow-hybrydowych.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Such a nice pullover. I like this colour.
    Thanks for following - follow back :)
    www.whiteandvintage6741.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bomberka prześliczna! ♥ Świetne zamówienie :)
    Pozdrawiam, vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)