sobota, 25 lutego 2017

Odpowiedzi na pytania/ Makijażowo-Urodowe fakty



Hej kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo fajnym postem. Odnosi się on do postu pewnej dziewczyny z bloga: niepoprawnymakijaz.blogspot.com Autorka tego bloga stworzyła zabawę. Postanowiłam włączyć się do niej i również odpowiedzieć na te pytania. Mam nadzieję, że Was zainteresuję. Oczywiście zajrzyjcie na bloga Patrycji. Na początek jednak, zapraszam do przeczytania postu! ;)

Kiedy zaczęłam się malować?

Swoją przygodę z makijażem zaczęłam jakoś w pierwszej gimnazjum. Na początku był to tylko puder i tusz do rzęs. Po pewnym czasie doszedł do tego podkład. Tak wyglądało moje malowanie przez najbliższe dwa lata. Bardziej profesjonalny makijaż zaczęłam jakoś pół roku temu. Wtedy zaczęłam malować brwi, oczy podkreślałam cieniami lub kreską eyelinerem. Obecnie nadal nie jestem w pełni zadowolona z mojego makijażu. Na co dzień używam podkładu, pudru, tuszu do rzęs. Od czasu do czasu rozświetlacza, różu lub brązera. Oczywiście zapomniałam o ustach. Nakładam na nie zazwyczaj błyszczyk, czy jasną pomadkę. Mam wąskie usta i niestety większość pięknych pomadek wygląda u mnie komicznie.

Krótka historia moich włosów?

Tutaj w sumie nie ma za bardzo o czym mówić. Nigdy nie farbowałam włosów, mam naturalny kolor. W pierwszej gimnazjum obcięłam już dość długie włosy na tak zwaną "bombkę", czego przez bardzo długi czas żałowałam. Od tego czasu nie obcinałam włosów, jedynie końcówki. Niestety moje włosy są już na tyle zniszczone, że planuję je obciąć. Gdy pozbędę się już wszystkich zniszczonych, rozdwojonych końcówek, będę mogła dalej zapuszczać swoją blond czuprynę. ;)



Typ kosmetyków, których mogłabym mieć nieskończenie wiele, to?

Są to zdecydowanie tusze do rzęs. Możecie się zdziwić, jednak dla mnie najważniejszą częścią makijażu są właśnie rzęsy. Uwielbiam kupować nowe mascary i testować, które z nich wyglądają najlepiej, najbardziej wydłużają i zagęszczają moje rzęsy. 



Ulubiony cień do powiek? 

Nie jest to cień, a cała paletka. Mam ją już od bardzo dawna, właściwie jest to już drugie opakowanie. Jak dla takiej amatorki jak ja, jest jak najbardziej w porządku. Ma bardzo ładne kolory. Cienie troszkę się sypią, ale jak już wspomniałam, nie jestem profesjonalistką i mnie jak najbardziej satysfakcjonują. :)




Opiszę Wam kilka moich ulubionych cieni:
1. Używam go zazwyczaj do rozjaśnienia okolic brwi oraz kącika oka. 
7. Świetnie sprawdza się na co dzień, np. do szkoły. Ma bardzo delikatny kolor.
9. i 12. Tych cieni używam często malując się na przykład na imprezę. Do tego dokładam jakiś jaśniejszy cień i efekt jest na prawdę ciekawy. 
11. Ten cień sprawdza mi się idealnie do brwi. Nadaje im kontrast, jednak nie są zbyt ciemne. 

~~~***~~~
Na koniec chciałabym Wam bardzo podziękować za 284 obserwatorów i 53k wyświetleń! 
Z racji tego, że na blogu dawno nie było konkursów postanowiłam zorganizować coś
na 300 obserwatorów! Gdy tylko wypije mi ta pełna liczba, na blogu
od razu pojawi się konkurs. 
Pozdrawiam i do zobaczenia w kolejnym poście.♥

26 komentarzy:

  1. Ile tych tuszy! Oo
    Osobiście nie kupiłabym tej paletki, ale cóż... mam podobną z MUR, kolorystycznie mi się już trochę znudziła, a mam trudną powiekę, więc jakość cieni jest dla mnie istotna :C Chociaż odkąd mam bazę z Inglota mogę sobie pozwolić "na więcej" :d

    OdpowiedzUsuń
  2. great post,dear! <3
    I follow you,please follow me back. :*

    anastasjastyles.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolory palety :) Ja również mam rozdwojone końcówki, powinnam obciąć, ale szkoda mi tych lat co je zapuszczałam ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ile tuszy!
    Świetne kolory paletki:)

    Pozdrawiam:*
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna ta zabawa, super dowiedzieć się czegoś nowego o Tobie :) Myślałam, że dziewczyny najczęściej kolekcjonują pomadki, czy paletki z cieniami, ale tusze? Niesamowite! Jeszcze się z tym nie spotkałam :) Niezła kolekcja.

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you for visiting and following my blog, you have a lovely blog and I followed you back and I want to invite you to follow me on Instagram and Google+
    Have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że przyłączyłaś się do zabawy :)
    Masz naprawdę wiele tuszy do rzęs! Który polecasz?

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam tusze z Avonu. Z wszystkich, które posiadam i posiadałam były chyba najlepsze.

      Usuń
  8. Ja za to mogłabym mieć mnóstwo pomadek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój makijaż również zaczął się w gimnazjum i tak jak ty zaczynałam najpierw od pudru oraz tuszu do rzęs, z czasem doszedł podkład. Paletkę miałam jednak z czasem była dla mnie za słaba w pigmentacji. Przerzuciłam się na paletkę z Wibo neutral eyeshadow palette, pigmentacja lepsza i makijaż wygląda lepiej :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice palette.
    I follow you.
    Kisses!

    galerafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta paletka jest śliczna, muszę się za nią rozejrzeć - koniecznie :)
    Oczywiście również obserwuję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Love the shadow palette. It is so beautiful.
    http://societyfix.blogspot.com.eg/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taką samą paletkę :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gorgeous palette!
    https://lolazas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też lubię testować nowe tusze. Ten kosmetyk potrafi zdziałać cuda :D

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysł na post by w kilku zdaniach opisać swoją przygodę z makijażem :) Ja zdecydowanie wolę bronzery niż tusze.
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zastanawiałam się ostatnio nad kupnem tej paletki, ale wreszcie zdecydowałam się na MUR;)
    Pozdrawiam
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. To ja zaczęłam malować się dużo później, bo dopiero gdzieś koło liceum :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobry pomysł na post :) Oj powiem Ci, że podziwiam, że dajesz radę tą paletką - u mnie ona nie działa, nawet na bazę nie daje rady :(

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)