wtorek, 28 lutego 2017

Maść z antybiotykiem/ Trądzik/

Hej kochani! 
Już od jakiegoś czasu zmagałam się z trądzikiem, jednak nie na twarzy, a na plecach, okolicach ramion. Z racji, że chciałam się tego pozbyć wybrałam się do dermatologa. Ten przepisał mi maść. Muszę przyznać, że kosztowała grosze. Nie pamiętam dokładnie ile, ale ok. 20 złotych, może mniej. Od razu mówię, że jest to maść na receptę. Zawiera w sobie antybiotyk. Nie uwierzycie, ale od jakiegoś czasu na prawdę nie widzę, żeby coś pojawiał się mi na ciele. Stosowałam ją również na twarz. Wiadomo, zawsze coś wyskoczy w najmniej odpowiednim momencie. I co trzeba przyznać, na prawdę wyprysk szybko schodził, lub po prostu zmniejszał się. Jestem zadowolona z działania tej maści, dlatego o niej wspominam. Jeśli zmagacie się z podobnym problemem jak ja, ale szkoda Wam pieniędzy na drogie leki czy maści, polecam właśnie tą. 



Dajcie znać, czy używałyście tej maści. A może polecacie inne produkty na trądzik?
Chętnie poczytam Wasze odpowiedzi w komentarzach! 
/
Jeśli podoba Ci się blog, zaobserwuj!
Możesz mieć 100% pewności, że się odwdzięczę :)
/
Dziękuję za każdą obserwację! 
Gdy tylko wybije mi pełne 300, organizuję konkurs
Brakuje jedynie 10 obserwatorów!
Jeśli jeszcze nie obserwujesz, zrób to teraz ;) 

7 komentarzy:

  1. great post,dear!
    I follow you,please follow me back! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------ new post

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja znajoma sobie chwaliła ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej maści, ale polecę ją mojej koleżance, która ma problemy z trądzikiem :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello dear,
    fantastic post!
    I'm following back (#291).
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for your comment, I am following you too!

    Kisses,
    Love is the new black

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zmagam się z trądzikiem ale na twarzy, stosowałam dużo antybiotyków ale u mnie fajnie sprawdza się Duac :)

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)