poniedziałek, 27 lutego 2017

Little black dress & Femme Icon /Avon

Hej kochani!
Dzisiaj mam dla Was post odnośnie przepięknych perfum z Avonu. Prezentuję Wam dwa produkty: Avon little black dress 30ml oraz Avon Femme Icon 50ml. Oba produkty mają bardzo piękny kobiecy zapach. Pierwszego nie jestem w stanie określić, natomiast drugi: długotrwała kobieca kompozycja  nut soczystej truskawki, kuszącego irysa i urzekającej paczuli. 


Produkty pięknie się prezentują. Dziwi mnie to, że pomimo, że perfumy z Avon nie trzymają się dość długo, te Femme Icon, na prawdę są wyjątkiem. Cieszę się, że je zamówiłam.  




Mieliście kiedyś któreś z tych perfum? A może inne produkty z Avon?
Podzielcie się swoją opinią o nich w komentarzach, chętnie poczytam :)
Będzie mi bardzo miło, jeśli zaobserwujesz, 
możesz mieć pewność, że jeśli poinformujesz mnie o tym w komentarzu, odwdzięczę się :)
/
Gdy wybije mi 300 obserwatorów zorganizuję konkurs na moim blogu. 
/
Do zobaczenia w następnym poście, buziaki! 

8 komentarzy:

  1. Moim zdaniem perfumy z Little black dress pięknie pachną i każdy ma coś w sobie :)
    Fajnie, że te femme icon długo ci się trzymają. Ja ostatnie zakupy w Avonie robiłam bardzo dawno temu.
    Czekam na rozdanie :) Obserwuję od pewnego czasu.
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam perfumy z Avon, tych nie miałam ale moimi ulubionymi to Femme oraz Little Black Dress. Trwałość ich jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful foto!
    https://lolazas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. perfumy Avonu to zawsze dobre rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful post and photo!

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze lubiłam perfumy z Avonu :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba zapachy miałam i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)