piątek, 10 lutego 2017

Dresspl.pl / Przegląd ♥

Hej kochani!
Ostatnio dostałam propozycję współpracy od firmy Dresspl.pl Dresspl to wiodący serwis specjalizujący się w sprzedaży sukienek na każdą okazję. Znajdziecie tam szeroki wybór kreacji ślubnych, wieczorowych czy też na studniówki. Ich asortyment stale się powiększa. Jeśli ktoś chce mieć swoją niepowtarzalną sukienkę, może skorzystać z pomocy konsultantów i stworzyć swoją indywidualną kreację szytą na miarę. W ofercie mają też różnego rodaju dodatki. Myślę, że ceny są adekwatne i stosowne biorąc pod uwagę cały wkład pracy włożony w stworzenie tych sukienek. Swoje produkty dostarczają do wszystkich krajów na świecie. Pokazę Wam kilka produktów, które wręcz skradły moje serce. 

Myślę, że warto chociażby zajrzeć na ich stronkę. Produkty na prawdę wydają się być najwyższej jakości. Sama zastanawiam się nad zakupem którejś z nich :) 

Zawsze znajdzie się okazja, czy to studniówka, bal, czy nawet ślub. Wtedy zapewne każda z nas chce wyglądać wyjątkowo, niepowtarzalnie. Na stronie znajdują się sukienki, które raczej w większości nie są dostępne (nawet podobne) w polskich sklepach. Nie zdarzy się sytuacja, że ktoś przyjdzie w identycznej sukience jak Wy (chyba każda kobieta tego nie lubi, w końcu każda chce być wyjątkowa) ;) 


W takich sukienkach na studniówkę, jakie prezentuje nam strona na pewno czułybyśmy się jak księżniczki! 
 KLIK


 klik





Te cudowne sukienki wieczorowe na pewno zachwyciłyby każdą z nas. 
Ciężko było mi wybrać tutaj ich tylko tyle, z chęcią pokazałabym i przygarnęłabym je wszystkie do mojej szafy :D








Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i chciałam Wam jeszcze pokazać trochę krótkich sukienek. Takie tez uwielbiam i wiem, że nie każda okazja jest odpowiednia na długą suknię, a więc zobaczcie kilka cud, które najbardziej mi się spodobały:









Dajcie koniecznie znać co sądzicie o kreacjach z tego sklepu. Może któraś z Was zamawiała już tam coś? Myślicie, że warto wydać tyle pieniedzy za sukienkę? Ja osobiście nie jestem przekonana co do tak drogich rzeczy, ale myślę, że kiedyś mogłabym się zdecydować. Oczywiście biorąc pod uwagę opinię tego sklepu, nie chciałabym wydać tyle pieniędzy w błoto. Poza tym dochodzi również temat rozmiarówki. Osobiście mam bardzo ciężko kupić na siebie sukienkę. Jestem dość szczupłą osobą i większość jest właśnie za duża, a dochodzi przecież ryzyko, że rozmiar może być niedobry, lub sukienka będzie po prostu źle leżeć. Ciekawa jestem, czy jest możliwość zwrotu produktu.

~~***~~
Jeśli spodobał Ci się blog, zaobserwuj! :)






4 komentarze:

  1. Piękne sukienki <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful dress

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing dress
    I really love your blog
    It's beautiful

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)