wtorek, 21 lutego 2017

17 lat minęło...

Hej kochani!
Jak możecie się domyśleć po tytule, niedawno obchodziłam 17 urodziny. Było to dokładnie 7 lutego. Również wtedy wybiło mi na blogu 260 obserwatorów, za co bardzo Wam dziękuję. Nie jestem w stanie sobie wyobrazić, jak to wszystko szybko zleciało. Jeszcze niecały rok i będę pełnoletnia. Co za tym idzie, osiemnastka oraz robienie prawa jazdy, czego potwornie się boję. Z jednej strony nie mogę się tego wszystkiego doczekać, chciałabym mieć to za sobą, a z drugiej jednak chciałabym pozostać w tym 17-letnim wieku i się już nie zestarzeć. Zdaję sobie sprawę, że te lata młodości były za pewne najlepszymi latami w życiu. Nie czuję się na tyle dorosła, na ile powinnam, chciałabym wrócić do czasów, kiedy nie trzeba było się przejmować niczym, nauka nie sprawiała żadnych problemów, a chodzenie do szkoły było przyjemnością. Pamiętam, jak rok temu dodawałam post "16 lat minęło...". Nie zdajecie sobie nawet sprawy, ile rzeczy się od tamtego czasu zmieniło... Zacznijmy od tego, że zmieniłam szkołę. Po gimnazjum należało wybrać szkołę średnią. Aktualnie jestem w technikum. Co idzie za zmianą szkoły, poznałam wielu nowych ludzi. Nowa klasa, myślę, że sprawiło to, że bardziej otworzyłam się na ludzi. Kolejną rzeczą jest to, że chyba po raz pierwszy się zakochałam. Poznałam kogoś, przy kim na prawdę czuję się szczęśliwa i po raz pierwszy komuś na tyle zaufałam. Zmieniło się również moje nastawienie do życia. Przestałam tak bardzo przejmować się opinią innych, nie zwracam uwagi na plotki na mój temat, no chyba, że chcę się z nich pośmiać. Zaczęłam ćwiczyć, co prawda z przerwami, ale ćwiczę. Rozwinęłam swojego bloga, stałam się bardziej systematyczna. Myślę, że zaczęłam również trochę dojrzalej pisać. Czytając swoje pierwsze posty, czy właśnie ten z poprzednich urodzin zastanawiałam się, jak ja mogłam to napisać? Śmiałam się czytając te moje wypociny... Ciekawe, czy za rok będę śmiała się z tego? Myślę, że założenie bloga było najlepszym pomysłem w moim życiu. Mam tu ogromny zbiór wspomnień. Poza tym bardzo motywujecie mnie do działania. Mam nadzieję, że będzie tu Was coraz więcej!♥ Laptop od rodziców bardzo ułatwia mi pracę. Nie muszę się męczyć i dodawać po kilka razy ten sam post, który za każdym razem się usuwał... Buziaki i do zobaczenia w następnym poście!






Pamiętaj! 
Jeśli spodoba Ci się mój blog, zaobserwuj. Na pewno się odwdzięczę! :)

50 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie że rodzice takim prezentem ułatwili Ci pracę nad blogiem :)
    Naszyjnik przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny naszyjnik
    wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spełnienia najskrytszych marzeń i dalszych sukcesów na blogu! ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego:*
    Piękny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Im będziesz starsza, tym czybciej będzie leciało, niestety. :( Ciesz się chwilą! Wszystkiego najlepzego i oby spełnily ci się wszystkie najskrytsze marzenia. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci tego wieku :) ja już coraz starsza się robię ;p bardzo fajne prezenty ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo moja siotra konczy za 7 dni wlasnie 17, ten wisiorek z pewnoscia jej tez by sie spodobal

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Spóźnione, ale szczere Wszystkiego Naaajlepszego <3 . Mnie też w tym roku czekają 17 urodziny, a czy myślę o 18 ? Niee, mam ostatni rok w tym życiu "dzieciaka" Super wpis, obserwuję:) http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny łańcuszek:) Wszystkiego Najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszego :) Piękny łańcuszek :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny naszyjnik dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego! :) Naszyjnik bardzo ładny, a czekolady wyglądają bardzo smacznie, szczególnie ta z oreo *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. The necklace is so pretty.
    You have a great blog, would you like to follow each other on bloglovin' or GFC? Follow me and I'll follow you back.
    http://societyfix.blogspot.com.eg/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prezenty :*
    Obserwuje kochana :*
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego! :*
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja Ciebie juz obserwuje ;)

      Usuń
  17. Super prezenty :)Wszystkiego Najlepszego :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepszego! fajnie mieć takich rodziców, którzy pomagają w osiągnięciu marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego :-) Prezenty super :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dostałam kiedyś bardzo podobny naszyjnik od swojego byłego chłopaka, chyba nawet gdzieś go jeszcze mam. ;)

    Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin!!!

    Obserwuję oczywiście. ;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny naszyjnik<3
    co powiesz na wzajemną obs? daj znać!
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny wisiorek ^^
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. no to właśnie wybiło 280 obserwatorów! :) gratuluję!
    obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Thanks for the follow. I followed you back.
    http://societyfix.blogspot.com.eg/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam 18 lat, a nadal czuję się mało dojrzała. W sumie dobrze, póki mogę żyję beztrosko :)
    Wszystkiego najlepszego! Trochę spóźnione, ale szczerze!
    Laptop na pewno się przyda.

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczny naszyjnik, miałam kiedyś bardzo podobny :) co do laptopa, aj obecnie planuję zakup nowego :) fajnie że dostałaś super prezenty

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi its amazing dear the laptop and that locket..
    Please check top rated coupons by Fivestarcoupon.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Spóźnione, ale wszystkiego najlepszego! :D Piękny naszyjnik <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/2017/02/valentines-day.html?m=1#comment-form

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)