poniedziałek, 9 stycznia 2017

Zimowe must have

Hej kochani!
Co tam u Was? Kto dzisiaj tak jak ja cieszy się dniem wolnym od szkoły? Ze względu na egzaminy mamy wolny właśnie ten poniedziałek i czwartek. A więc, jeszcze 3 dni szkoły i ferie. Czy jest tu ktoś z Łódzkiego, kto również zaczyna ferie razem ze mną? :D Dajcie koniecznie znać w komentarzach. Ogólnie chciałabym bardzo podziękować za każdą obserwację, komentarz czy po prostu odwiedzenie bloga. Jak wiecie, albo nie wiecie, niedawno miałam lekki kryzys, nie dodawałam żadnych postów. Teraz powracam i taka motywacja bardzo mi pomaga. Każdy obserwator ma dla mnie ogromną wartość, więc jeśli Ci się spodoba, zaobserwuj. Sprawisz mi tym ogromną radość. :) Poza tym niedawno powstał instagram, na którym dodaję różne zdjęcia, informuję o nowych postach na blogu. https://www.instagram.com/mystylle_fashion/ Pojawiać się będą na pewno jakieś stylizacje, czy urodowe posty. Serdecznie Was na niego zapraszam :) // Przechodząc już do tematu posta, ponieważ ostatnio (przynajmniej w moim regionie) zrobiła się prawdziwa zima, postanowiłam dodać post na temat moich zimowych niezbędników. Planowałam taki wpis wcześniej, jednak zrezygnowałam, ponieważ nie odczuwałam wcale tej zimy. Teraz gdy temperatura dochodzi do -20 stopni, a za oknem pełno śniegu, stwierdziłam, że czemu nie. Mam nadzieję, że taki wpis Wam się spodoba. Koniecznie dajcie znać, co sądzicie o zdjęciach oraz jakie są Wasze zimowe niezbędniki! Buziaki! ;*
 



 
Pierwszym zimowym niezbędnikiem są oczywiście grube sweterki!
Nie wyobrażam sobie bez nich zimy, chyba jak większość z Was :)
 

 
Kolejnym niezbędnikiem stał się kocykowy szalik, który jest teraz bardzo popularny. Niestety spotyka się go już u co drugiej osoby na ulicy, ale nic dziwnego, skradł nie tylko moje serce :)
 

 
Grube rękawiczki to u mnie podstawa! A taki komplet prezentuje się na prawdę uroczo.
 

 
Nauszniki, nausznikami, ale czapki też muszą być. Ta pierwsza jest z Sinsay, druga natomiast z H&M.
 

 
Grube skarpetki, najlepiej zakolanówki oraz takie urocze kapcie to idealne rozwiązanie na zimowe dni.
 


 
Świeczki to zdecydowanie niezbędnik na zimowe wieczory. W tych się zakochałam.
 


 
Ostatnim już niezbędnikiem stała się herbata. Bardzo gorąco polecam, jej zapach zwala z nóg!
 
~~***~~
 
Jeśli Ci się spodobało, zaobserwuj!
To zmotywuje mnie do dalszej pracy nad blogiem! ♥


4 komentarze:

  1. Wszystkie rzeczy, które przedstawiłaś to zdecydowanie ulepszacze na przetrwanie zimy :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wypoczynku podczas tych wolnych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rękawiczki! :)
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dokładnie takie same szare zakolanówki z kokardkami i jestem wielką fanką szarych sweterków!!!
    Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła do mnie na bloga i na mój kanał na yt <3!

    https://zozolekk.blogspot.com/

    https://www.youtube.com/channel/UCixtzbSHpg7JyMKmM277lWA

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)