poniedziałek, 16 stycznia 2017

Wishlist/ gamiss.com

Hej kochani! 
Co tam u Was? Ja nareszcie zaczęłam ferie, choć wolałabym je troszkę później. Ten tydzień spędzam u mojej siostry. Wracam dopiero w piątek. Niestety nie zabrałam ze sobą aparatu, wiec nie mam możliwości dodać normalnego postu. Wszystko postaram się nadrobić w następnym tygodniu. Nie składam żadnych obietnic, bo zawsze to się źle kończy, po prostu mam nadzieję, że mój zapał nie zniknie. :D Koniecznie dajcie znać w komentarzach jak Wy spędzacie/spędzicie ferie. Przechodząc do tematu postu, ostatnio miałam okazję złożyć zamówienie z firmy Gamiss.com. ktualnie czekam na paczkę od nich, już nie mogę się doczekać. W sumie sama wyszłam z propozycją do firmy, aby zrobić taką wishlistę, ponieważ jest tam tyle ciekawych rzeczy, i w dodatku tanich! Pokażę Wam produkty, które najbardziej mi się spodobały. Dajcie znać co sądzicie, oraz czy zamawialiście kiedyś coś z tej firmy. Co sądzicie o jakości? Ja jestem bardzo tego ciekawa i z niecierpliwością czekam na paczkę. 


Chyba w asortymencie sklepu najbardziej podobają mi się swetry, bluzy, kurtki i tym podobne. 
Sama zamówiłam sobie bardzo ciekawą bluzę, którą niebawem tutaj zobaczycie.


                   sweter/cardigan / klik







Oprócz tego, co Wam już pokazałam sklep ma na prawdę wiele różnych cudownych rzeczy, oto jeszcze kilka z nich. 








Dajcie znać, czy podobają Wam się rzeczy, które wybrałam, oraz co sądzicie o asortymencie tej firmy. 
Bardzo proszę również o kliknięcia w linki, z góry dziękuję♥

~~***~~
Jeśli Ci się spodoba, zaobserwuj! :)






15 komentarzy:

  1. Wspolpracujesz z nimi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pędzelki są prześliczne! :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym sklepie ale mają bardzo fajny asortyment :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugi sweterek i jeansowa kurtka to mistrzostwo :) Poklikałam!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. mają śliczne przecudowne mazidła kosmetyczne;D zamówiłam od nich 10 lakierów xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wishlist'a! Bardzo lubię takie posty. Pokikane :)
    Pozdrawiam
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy wybrałaś! Najbardziej podobają mi się buty i torebka! :)
    Poklikałam ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, wpasowałaś się w mój gust! Pozdrawiam, świetny blog
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Woow mega rzeczy wybralas!❤ Zapraszam do nas https://friendsblogglifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta jeansowa kurtka jest śliczna ♥!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Awesome wishlist :D thanks for sharing dear
    Great blog! I'm following you, follow back?
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka i pędzle są przecudowne <3

    https://queen-maggie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)