sobota, 7 stycznia 2017

Paczka: Zaful.com

Hej kochani! 
Co tam u Was? U mnie wreszcie wszystko zaczyna się układać. Nie tylko w szkole, ale i w życiu prywatnym. Oceny już w większości powystawiane, więc spokojnie mogę zaczynać ferie. A u Was jak jest? Kiedy macie ferie? Czy jesteście zadowoleni ze swoich wyników na koniec pierwszego semestru? A może sukcesów w pracy? Chętnie poczytam Wasze odpowiedzi w komentarzach! Jak widzieliście w tytule, dzisiaj przychodzę do Was z paczką od Zaful.com. Można powiedzieć, że jestem zadowolona z zamówienia. 

Wybrałam sobie dwie rzeczy, mianowicie dwie bluzy. Jedna to "miała być" bomberka, niestety jest to najzwyklejsza, cienka narzutka. Na pewno będę w niej chodzić, jednak liczyłam na coś w lepszej jakości. Oto co mi przyszło:





 Przepraszam za słabą jakość zdjęć... Niestety mój aparat wyjątkowo odmawiał posłuszeństwa, nie chciał wyostrzyć obrazu stąd takie niewyraźne zdjęcia...

Kolejną rzeczą i już ostatnią jest bluza, z krótej jestem zachwycona. Możecie zauważyć, a przynajmniej mam taką nadzieję, ze zauważycie, że materiał jest na prawdę porządny (zupełne przeciwieństwo pierwszej rzeczy). Do tego wszystkiego wygląda na prawdę ładnie, dlatego myślę, że często będę w niej chodzić.








Jeśli jesteście ciekawi wieszaków, to kupiłam je stacjonarnie w Chińczyku! :) 
Było ich 6, za ok. 7 zł. 



Jeśli spodobał Ci się post, lub blog, zaobserwuj! :)
Daje mi to motywację do dalszej pracy nad blogiem :)
Również dziękuję bardzo za 160 obserwatorów♥

6 komentarzy:

  1. Ja jestem zadowolona z moich wyników, chociaż mogłoby być lepiej - gdyby tylko mi się chciało :D
    Zamówienie świetne, wiem jakie to uczucie gdy zamawiasz coś, a później przychodzi ubranie słabej jakości :D Też czekam na paczkę od Zaful :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta druga bluza. Ja też otrzymałam paczkę od Zaful- jeśli chcesz, zerknij na mojego bloga;)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy! Zaful ma naprawdę świetny asortyment, najbardziej podobają mi się bluzy :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak Tobie 2 kurtka spodobała mi się bardziej ;)
    annileve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)