poniedziałek, 23 stycznia 2017

Mini wersja pomadek/ Avon #1

Hej kochani!
Co tam słychać? Ja właśnie rozpoczęłam drugi tydzień ferii. Ehh, aż sama nie wierzę, że została już tylko połowa. Ani się obejrzę, a już od nowa zacznie się codzienność. Wstawanie o 6, zimne poranki. Najgorsze jest to, że w najbliższym czasie nie będę miała już żadnych dni wolnych, chyba aż do świąt... Zazdroszczę tym, którzy zaczynają ferie na końcu, sama miałam tak w poprzednim roku. Oczywiście napiszcie koniecznie w komentarzach, kiedy Wy zaczynacie ferie. / Z racji tego, że na blogu wybiło mi długo wyczekiwane 200 obserwatorów, mało tego, jest już Was 220, postanowiłam zrobić na moim blogu jakiś konkurs. Będziecie się o tym dowiadywać w najbliższym czasie, tak więc śledźcie na bieżąco mojego bloga, jeśli jesteście zainteresowani. Będzie to forma podziękowania. Nawet nie wiecie, jaką ogromną radość mi sprawiacie. Pokazujecie, że moja praca nie idzie na marne. / Przechodząc do tematu postu. Ponieważ pojawiały się pytania, czy współpracuję z Avonem, odpowiedź brzmi nie. Po prostu lubię kosmetyki z tej firmy i często tam zamawiam. Ostatnio otrzymałam próbki pomadek. Często zdarza mi się zamawiać takie miniaturki. Wiem, że po prostu nie każdy kolor do mnie pasuje i szkoda mi wydawać dużej ilości pieniędzy na coś, czego potem mogę nie używać. Jest to na prawdę świetne rozwiązanie. Przy ostatnim wpisie, wiele osób wspomniało, że szkoda, że nie pokazałam pomadki na ustach, czy też ręce. Dzisiaj nie popełniam już tego błędu.
 


 
Prezentuję Wam dzisiaj dwa odcienie: Red Creme i Silky Peach.
Oto jak prezentują się na skórze:
 
 
Pomadki te znajdziecie również w normalnym rozmiarze.
 


 
Oczywiście bardzo serdecznie dziękuję za 220 obserwatorów i za taką aktywność na blogu!
Również dziękuję za wszystkie komentarze i ponad 40 000 wyświetleń, jest to dla mnie ogromny sukces! :)

Przygotowałam również mały zrzut tego wszystkiego.
Tak, wiem. Prawdziwa ze mnie mistrzyni Painta, haha :)
 
~~~***~~~
 
Oczywiście jeśli spodobał Ci się blog lub post, zapraszam do obserwacji :)
Buziaki i do zobaczenia niedługo ;*
 
 


41 komentarzy:

  1. Haha ta kawowa trochę dla mnie za jasna, a ta druga zbyt różowa. Fajnie wyglądają takie miniaturki. Ja właśnie w tym roku ferie mam na końcu czyli od 13 lutego. Gratuluję sukcesu-220 obserwatorów ! U mnie zbliża się już 200 także jestem bardzo zadowolona:) powodzenia w dalszym rozwoju bloga k czekam na kolejne posty.

    Pozdrawiam! MÓJ BLOG - zapraszam :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te pomadki, jednak ja skłoniłabym się bardziej do koloru czerwonego :). Gratuluję osiągnięć na blogu! Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomadki, świetny blog :)
    Obserwuje i zapraszam na nowy wpis: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie słodkie te pomadki <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne odcienie pomadek, bardzo lubię je właśnie w formie mini wersji, dzięki czemu mogę sobie przetestować produkt i sprawdzić jak się prezentuje.
    Gratulację, życzę dalszego rozwoju :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje osiągnięć na blogu :)
    Takie miniaturki pomadek to świetne rozwiązanie.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Ci sukcesów! To prawda, każdy obserwator niesamowicie cieszy :)
    Nie dziwię się, że zamawiasz próbki. Nie każdy kolor każdemu pasuje :)
    Oba bardzo mi się spodobały!
    No u mnie też już połowa ferii minęła, eh :/

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post!

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilkukrotnie zawiodłam się już na pomadkach z avonu... Dlatego raczej więcej nie kupię pomadek z avonu. Z avonu najbardziej polecam mgiełki oraz perfumy incandessence! Są genialne!
    Zapraszam do mnie: shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne mają kolorki :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje osiągnięć! oby ich więcej, kolorki świetne:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też został już tylko 1 tydzień ferii. Wydaję mi się że w Avonie można było kiedyś kupić próbki pomadek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie miniaturki są bardzo przydatne, ja natomiast mam uczulenie na wszystkie kosmetyki marki Avon :/

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! :) )

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję tylu obserwatorów! :)
    Mnie od tego roku już nie obowiązują ferie a szkoda :D
    Lubię takie miniaturki pomadek. Kiedyś miałam ich 20 z Avonu :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje kochana!
    Mi ferii został jeszcze tylko tydzień.
    Bardzo lubię twojego bloga.
    Te mini pomadki wyglądają uroczo.
    Pozdrawiam Serdecznie :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post and beautiful shades of lipstick. I love Avon Cosmetics.

    Moj mali kutak

    OdpowiedzUsuń
  17. zdecydowanie spodobała mi się ta czerwona:) bardzo ładny odcień:)
    https://comamima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna ta ciemniejsza! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing colors!
    I'm following you back now!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomadki super kolorki :) Nie zdazysz sie obejrzeć a już skończysz szkołe. W moim przypadku tak właśnie było, teraz wiele bym dała zeby wrócić :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię pomadki z Avon, mają prześliczne kolorki, trwałość też okej :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  22. OBSERWUJĘ! Masz wspaniały blog! Ja również mam ostatni tydzień ferii i czuję, że jak wrócę do szkoły to dostanę depresji poferiowej. Co do pomadek ten Silky Peach jest bardzo ładny!
    Mój blog♡ Jeśli mój blog ci się spodoba to możesz zaobserwować!

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam pomadki z Avonu, a zwłaszcza taką matową edycję, nie wiem czy kojarzysz, ale jeśli nie to polecam :)

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi również w tym tygodniu kończą się ferie i nie wyobrażam sobie wrócić znowu do szkoły. Kolorki pomadek bardzo mi się podobają. :)
    Obserwuję :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj się, jestem z Tobą :D
      Pozdrawiam i również obserwuję ;)

      Usuń
  25. też zamówiłam próbkę tej szminki, ale w innym odcieniu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również posiadam jeszcze inne odcienie ;)
      Również obserwuję ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  26. Całkiem fajne odcienie,z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. avon ma całkiem spoko jakość :)


    Obserwuję i zapraszam do mnie www.cel50mniej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ;)
      Również obserwuję ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  28. Ciekawią nie te pomadki z Avon :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  29. kocham próbki z avon, jak moja mama pracowała tam to sobie zawsze zamawiałam dużo, dobrze sprawdzały się na pojedyncze wyjścia na jakieś imprezy typu 18stki. a co najlepsze nie zajmowały za dużo miejsca w torebce ;)
    MOJE DOROSŁE ŻYCIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. To, że zajmują mało miejsca również jest dużym plusem. :)
      Pozdrawiam. ;)

      Usuń
  30. Pomadkę z avonu miałam niejedną i wszystkie były bardzo dobre jakościowo :) Najlepiej mi jednak podpasowały beżowe różnorakich kolekcji.
    Zapraszam do siebie na nowy post :) http://lebbrosso.blogspot.com/2017/01/prom.html

    OdpowiedzUsuń
  31. very nice lipsticks! so chic colors!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. followed you via GFC and G+. xx

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)