czwartek, 26 stycznia 2017

Black&Gold / Gamiss

Hej kochani!
Co tam u Was słychać? U mnie wszystko w jak najlepszym porządku. Jeszcze tak na prawdę zostały mi 3 dni ferii, co mnie trochę załamuje, ale cóż, taka kolej rzeczy. Przychodzę dzisiaj do Was ze stylizacją od Gamiss.com. Zamówienie składało się z dwóch bluz i zegarka. Jedną bluzę widzicie na mnie, natomiast druga należy do mojego taty, ale niestety jest za mała. Dajcie znać, co sądzicie o zamówieniu. Buziaki. ;*

Bluza/ Gamiss / Zegarek/ Gamiss













Oraz bluza mojego taty, która okazałam się, jak już wspomniałam, za mała...


Bluza/ Gamiss





Oczywiście bardzo dziękuję za 237 obserwatorów i ponad 44 000 wyświetleń! ♥
I proszę o kliknięcia w linki, oczywiście piszcie, a się odwdzięczę!♥
Do zobaczenia w następnym poście, buziaki. ;*

83 komentarze:

  1. I like it all. :) Nice blog.
    everydayema.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna bluza:) i ten cudny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna jest ta pierwsza bluza. Miłych ostatnich dni ferii życzę!
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja czarna bluza jest świetna. I do tego ta fryzura :) Idealnie to pasuje :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza piękna ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. urzekły mnie zegarek i fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne rzeczy i cudowne zdjęcia
    http://princessgaba.blogspot.com/ zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudne rzeczy!


    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Jakoś nie mogę się przełamać, ale myślę, że niedługo zacznę publikować zdjęcia normalnie z twarzą ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  10. Bardzo ładna stylizacja!
    Również kończę ferie...
    Obserwuje!
    Mój blog♡ Jeśli mój blog ci się spodoba to możesz zaobserwować

    OdpowiedzUsuń
  11. Great hoodie and a nice watch!
    Have a great day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaju, bardzo mi szybko te ferie zleciały :(
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  13. I like your style. Really love the watch with this look.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello, this is a very cute look, I love this jacket! So beautiful! I want this watch for me!
    Would you like to follow each other? Let me know on my blog and I follow you back!
    Beijos, Gi.
    Blog About Girls

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna stylizacja i bardzo w moim stylu.
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że zamawiasz nie tylko dla siebie, ale także dla swoich bliskich :)
    Szkoda, że jedna bluza nie pasuje. Co do reszty zamówienia, urzekające :)
    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna ta bluza ale ja wolałabym taką całą czarną bez tego białego znaczka. Bluza taty też fajna, szkoda że za mała.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post, mega mi się podoba twój styl pisania przeczytałam też kilka poprzednich wpisów :D
    A twój blog jest bardzo inspirujący <3
    Śliczny design i nagłówek

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluza z kosmitą jest świetna, planuje od dłuższego czasu zamówić, ale szarą :>

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarą też mam i jak najbardziej polecam! :)
      Są świetnie wykonane, grube i bardzo ciepłe!
      Pierwszą właśnie zamówiłam szarą i byłam bardzo zadowolona, dlatego zdecydowałam się na taką czarną. :)

      Usuń
  20. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    https://theglitterandgrey.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz, ta bluza z ufoludkiem jest totalnie w moim stylu.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna bluza ale szkoda ,że zakryłaś buźkę :)
    Zegarek ładny ale trochę nie w moim stylu :)
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluza jest fajna i ogólnie zdjęcia super, tylko szkoda, że twarz zakrywasz.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. lovely sweater :)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  25. super! zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bluza z kosmitą - świetna! Bluza dla taty też jest niczego sobie, szkoda, że jest za mała.
    Obserwuję :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluza dobrze się prezentuje na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie powiem, bluza z kosmitą jest niczego sobie, tylko trochę denerwuje mnie, że gdzieś 1/3 ludzi z mojej szkoły ma identyczną.
    Pozdrawiam :p
    zaryzykuj i kliknij

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie w szkole nie ma osoby, która by taką miała :)
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  29. Love your sweater

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylizacja w połączeniu z warkoczykami robi wrażenie 😊

    OdpowiedzUsuń
  31. Stylizacja razem z warkoczykami robi wrażenie 😉

    OdpowiedzUsuń
  32. Też kończą mi się ferie :(
    A bluzy bardzo ładne zdjęcia też.
    Obserwuję ;)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Super jest ta bluza :)

    Klikniesz w link ze sweterkiem ? :) Z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/12/decembers-cold-weather.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Też już jutro idę do szkoły ;-;
    Super buza!
    kliknęłam i obserwuję
    Zapraszam na mojego bloga
    Mój blog\
    Pozdrawiam
    Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A.. zapomniałam. Pytałaś się u mnie na blogu jak zrobiłam te wstążki. Przyznam że do grafik zazwyczaj używam corela ale nie chciało mi się na nim bawić więc zrobiłam je na zwykłym pancie xD a napisy dodałam w https://pixlr.com/express/ :)

      Usuń
  35. Świetna bluza! Bardzo dziękuję za obserwację u mnie- oczywiście również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowna bluza! Poluję na podobną ♥
    Jeśli chodzi o biżuterię, ja najbardziej uwielbiam zegarki - ten jest prześliczny!
    Obserwuuję :D Pozdrawiam, vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. jak Ci ślicznie w warkoczykach!

    OdpowiedzUsuń
  38. Poklikane i zapraszam do mnie, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie wyglądasz, a warkoczyki jeejku słodko :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  40. Ta pierwsza bluza skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna za czarna bluza!

    OdpowiedzUsuń
  42. pamiętam czasy, kiedy sama latałam w takich bluzach <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Love the alien on the shirt! :) I'm also following you! :)
    --
    O diário da Inês | Facebook | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  44. Awesome post!! Want to follow each other on GFC? Let me know on my blog :)
    XX, Rahel - www.justrahel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna stylizacja. Bluza w połączeniu z warkoczykami wygląda przeuroczo. Dzięki za kliki u mnie, oczywiście poklikałam u Ciebie we wszystkie linki i z miłą chęcią zaobserwowałam. <3 Cieplutko pozdrawiam!
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajne zestawienie. Mi niestety nie pasują te buźki ;> Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  47. Bluza i naszywka są świetne. Uwielbiam takie proste, czarne stylizacje także na plus :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  49. Super bluza i zegarek <3
    szkoda, że ta druga okazala się za mala, ale z tymi rozmiarami u nich to już niestety tak bywa :/

    świetna fryzurka <3

    13,03$, 7,91$, 15,26$
    mogę prosić o to samo ? :)
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Podoba mi się ten czarny outfit. Bluza jest super, buty też, ale zegarek nie w moim stylu. Poklikałam :*
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. very nice look! LOVE your hoodie

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  52. Comfy and cozy outfit!

    www.jeannieinabottleblog.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow! Ta czarna bluza jest po prostu genialna, bardzo mi się podoba <3 Bardzo fajny post.

    Obserwujemy z przyjemnością i zapraszamy do nas :)
    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Super bluza! Kocham takie klasyczne kroje i kolory z malymi detalami ktore tworzą cala rzecz. Szczegolnie jestem chora na punkcie alienow, ufo itp.. zegarek takze pieknie sie prezentuje ale jak dla mnie za duzy. Wole raczej prostotę i klasykę ale mozna czasem zaszaleć ;) buziaki

    caiawichowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. świetny pomysł na tło do zdjęć, fajna stylizacja :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Hah jakie słodkie te minki! ♥ Ale bez nich na pewno byłoby jeszcze lepiej :D
    Pozdrawiam cieplutko,
    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Bluza z kosmitą świetna :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  58. Ej, nie zasłaniaj twarzy! Na pewno jesteś śliczna :D
    ,,Ważne co masz w środku, nie jak wychodzisz na zdjęciach'' - Kabanos ,,Serce''
    Bardzo fajna stylówka, bluza najlepsza :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję bardzo, ale ja nie mam kompleksów co do swojego wyglądu. ;)
      pozdrawiam, xoxo

      Usuń
  59. Nice choice my dear! Gamiss is a very beautiful website!!! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczny Blog :)
    Bardzo fajnie się go czyta :3
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Hello,
    amazing blog dear! :))
    I like this outfit too and I am happy to follow you back...
    ✿⊰✽⊱✿ That's Amore Blog ✿⊰✽⊱✿

    OdpowiedzUsuń
  62. Omg! Awesome! I love those boots! And your brades are super cool :)

    I'm following you like you asked! Don't forget to follow me too :)
    TheNotSoGirlyGirl // Instagram // Facebook

    OdpowiedzUsuń
  63. Obie bluzy bardzo ładne i bardzo podoba mi się Twoja fryzurka ;)
    Pozdrawiam ;)
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajna bluza, uwielbiam te nowe mini wzory ufo lub kotów umieszczonych na bluzkach i bluzach :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Awesome post!

    Would you like to follow each other on GFC?
    Please let me know on my blog and I will follow back as soon as possible!
    Have a good day!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń
  66. Great post!
    Would you like to follow each other? I am already following you :)

    Live, Love, Laugh

    OdpowiedzUsuń

  67. The watch and the boots are a maximum!
    I already follow the blog, I hope you follow it back :)

    http://missweetie.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)