piątek, 23 grudnia 2016

Wishlist: Zaful.com

 
Hej kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z Wishlistą od sklepu zaful.com Pokażę Wam kilka rzeczy z tego sklepu, które bardzo mi się spodobały. Szczerze muszę przyznać, że nie mogłam się zdecydować, co tutaj dodać, ponieważ sklep ma na prawdę świetny asortyment. Większość rzeczy stamtąd jak najbardziej wpadło w mój gust. Dajcie znać, co sądzicie o wybranych przeze mnie rzeczach, oraz co myślicie o sklepie Zaful? Zamawiałyście kiedyś stamtąd?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


4 komentarze:

  1. Super rzeczy, najbardziej podobają mi się bluzy :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy, zamawiałam i jestem naprawdę zadowolona! :*

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy! Najbardziej podoba mi się bluza typu cropp :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)