sobota, 3 grudnia 2016

Spóźniony BLOGMAS: zamówienie od Sammydress&Dresslily

Hej kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z postem, w którym pokażę Wam, co ostatnio zamówiłam od dresslily i sammydress.
Jakie wiecie, święta tuż, tuż, dlatego mogłam wybrać z tych dwóch sklepów "coś świątecznego".
Wybrałam poszewkę na poduszkę i bluzę.
Jeśli jesteście ciekawi tego, jak wyglądają wybrane przeze mnie rzeczy oraz co sądzę na ich temat, zapraszam do oglądania! :)
 
 
 


 
Pierwsza rzecz to poszewka z reniferem. Materiał jest na prawdę w porządku i nie zawiodłam się na pewno na tej rzeczy.
Poszewka >
 





 
Kolejna rzecz to bluza. Zawiodłam się trochę na jej materiale, ale ogólnie jest w porządku.
 
 
Dajcie znać, co sądzicie o tych rzeczach.
Buziaki ;*

4 komentarze:

  1. Kicia <3 super poduszki ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze! Kotek jest przecudowny ^^ Tę bluzę zamówiłyśmy i mamy nadzieję, że się nie zawiedziemy na niej tak jak ty :/ Poduchy są rewelacyjne ^^ Poklikane: 16.71 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozwijaj sie dalej, bo fajnie Ci to wychodzi :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam podobną poduszkę-emoji w sklepie mojej znajomej :)
    Śliczna bluza - podobają mi się te pasy na ramionach :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)