czwartek, 15 grudnia 2016

DIY: case "Adidas, iPhone, Vans"

 
Hej kochani!
Co tam u Was? Ja jak na razie siedzę chora w domu, co zmotywowało mnie do napisania dla Was posta. Dawno tego nie robiłam, muszę przyznać, że miałam swego rodzaju kryzys. Jak na razie mój zapał powrócił, oby na długo.
Ponieważ mnie już tego roku Mikołaj odwiedził wcześniej (chyba jednak nie byłam aż tak niegrzeczna :D) pojawia się taki właśnie post. Nareszcie doczekałam się nowego telefonu. Ponieważ szkoda mi było wydawać pieniądze na case postanowiłam zrobić je sobie sama. Muszę Wam powiedzieć, że zajęło mi to na prawdę z 10 minut.
Może nie są to jakieś wymyślone sposoby na case, po prostu chciałam podzielić się z Wami swoimi efektami.
Dajcie znać czy Wam się podoba! A jeśli chcecie więcej takich postów, piszcie w komentarzach.
 








 
Wykonanie case'ów polegało tylko na wydrukowaniu obrazków, wycięciu otworów na aparat itp. oraz włożeniu tego do przezroczystego case'a.
 
Obrazki, które wykorzystałam dołączam na dole:
 
 
 
  
 
Jeśli post Wam się spodoba zapraszam do obserwacji.
To zmotywuje mnie do dalszej pracy nad tym blogiem.
Buziaki ;*
 

5 komentarzy:

  1. bardzo podobają mi się te casy :) ładna kolorystyka, nie są pstrokate :) wyglądają bardzo stylowo :)
    życzę dużo zdrówka! :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne case - bardzo minimalistyczne. Mój telefon akurat nie potrzebuje case'a - to Nokia Lumia, wiec pewnie będzie jeszcze w dobry stanie przez najbliższe trzy lata :P
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Mega pomysły na case! :D
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej szybciutko! <3 Oby wena blogowa zostala jak najdluzej bo wiadomo ze wtedy sa najlepsze posty! <3
    Bardzo fajny pomysl na szybkie ozdobienie naszego telefonu! Ja niestety nie mam drukarki ale gdy wreszcie ja kupie to na pewno sprobuje zrobic cos podobnego! <3
    Wgl bylam pewna ze zrobilas je recznie w sensie sama napisalas te napisy, haha! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3
      Ręcznie tylko poprawiłam tą z adidasa, ponieważ zrobiła się szara ;)
      Pozdrawiam cieplutko♥

      Usuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)