piątek, 16 grudnia 2016

30-dniowe wyzwanie!

 
 
Hej kochane!
Dzisiaj chciałabym opowiedzieć trochę o moim "noworocznym" postanowieniu. Właściwie nie tak do końca noworocznym, po prostu postanowiłam poprawić coś w swoim wyglądzie. Zaczęłam ćwiczyć. Głównie stawiam na robienie przysiadów (o to właśnie chodzi z 30-dniowym wyzwaniem), jednak nie ograniczam się tylko do tego. Robię również różne inne ćwiczenia, np. na brzuch. Nie mam żadnej diety jeśli o to chodzi, staram się jedynie ograniczać słodycze oraz jeść regularnie (to bardzo ważne). Nie jestem jakąś znawczynią, ale jeśli chcecie, mogę zrobić dodatkowy post, np. o tym, jakie ćwiczenia wykonuję. Wracając do wyzwania- przysiady robię od 3 dni, więc dopiero zaczynam. Dodaję to tutaj głównie dlatego, żeby zmotywować siebie (może także Was) do działania. Po upływie 30 dni będę chciała pokazać Wam efekty, jakie dają przysiady, więc trzymajcie za mnie kciuki, abym w tym wytrwała :) Jeśli jest ktoś tutaj, kto również podjął się takiego wyzwania, niech napisze o efektach, jestem ciekawa, czy rzeczywiście są takie jak na zdjęciach. Jak już mówiłam nie jestem znawczynią, a to co robię, robię tylko i wyłącznie dla siebie.
 
 
Podczas ćwiczeń bardzo ważna jest dla mnie muzyka. W sumie muszę przyznać, że daje mi to większą motywację i sprawia, że czas przyjemniej mija. Dodam również, że przysiady robię z ciężarkami. Tak wiem, 1,5 kg to niezbyt dużo, ale uwierzcie, że człowiek z takim obciążeniem po 60 przysiadach jest na prawdę wykończony. 
 



 
Na koniec dołączam również trochę inspiracji, które mam nadzieję, że zmotywują i mnie i Was.
 



 
I aktualne zdjęcie mojego brzuszka:
 
 
Jeśli Ci się spodoba, zaobserwuj!
Da mi to motywację do dalszego udzielania się tutaj. :)
Buziaki! ;*
 

14 komentarzy:

  1. Bardzo dziekuje za obserwacje kochana rowniez obserwuje twojego bloga :* (W koncu kazdy nowy obserwator to taki mega usmiech na twarzy! <3)
    Co do tematu posta to mega sie ciesze ze trzymasz sie swojego postanowienia! Rowniez musze wrocic do cwiczen ale zobaczymy kiedy to nastapi, haha! Dla mnie muzyka tez jest bardzo wazna podczas cwiczen dlatego uwielbiam robic sobie playlisty na spotify albo korzystam juz z gotowych "do cwiczen" <3
    Zazdroszcze hantelkow chyba sama musze podobne kupic <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że trzymasz postanowienia, ja swoje postanowienia też staram się spełniać :) Kiedyś robiłam taki 30- dniowy trening, tyle, że na brzuch ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  3. przedświąteczny trening super

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie takie zdjęcia zupełnie nie motywują :D Działają wręcz odwrotnie ;) Jak widać wszystko trzeba dostosować do jednostki ;) Dla mnie najlepszym motywatorem był interesujący sposób prowadzenia treningu i ćwiczenia w grupie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog *.*

    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <3

    Co powiesz na wspólną obs ? :)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Marzę o takim brzuchu jak Ty masz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam za Ciebie kciuki, aby się udało ! :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny brzuszek, chciałabym taki ale nie ma co siedzieć i marzyć. Trzeba brać siędo roboty!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za to, abyś wytrwała.
    Ja się skupiam na ćwiczeniach górnej partii ciała - chcę mieć proporcjonalną sylwetkę :)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba też zacznę ćwiczyć 30-dniowe wyzwanie ;p
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, masz cudowny brzuszek! Życzę wytrwałości w postanowieniu noworocznym :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja dziewczyna robiła to wyzwanie i ma teraz pupcię jak milion dolarów :D
    Pozdrawiam :D
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)