sobota, 5 listopada 2016

Halloween z Dresslily i RoseGal

Hej kochani! Z racji Halloween chciałabym Wam pokazać zamówienie, jakie dotarło do mnie od firm Dresslily i RoseGal. Miałam możliwość zamówienia kilku rzeczy związanych z halloween. Oto co przyszło w mojej paczce:

                                                                             Dresslily

                                       www.dresslily.com/promotion-happy-halloween-sale-special
                                                      retailmenot.com/view/dresslily.com

                                                                             Rosegal

                                            rosegal.com/promotion-Halloween-deal-special
                                                      retailmenot.com/view/rosegal.com



            Poszewki na poduszki. Sama zdziwilam się, że są tak dobrej jakości. Zapinane na suwak.

      Maska na oczy wykonana z materiału wygląda trochę średnio, ale nie spodziewalam się cudów ze                                                                     względy na cenę...

                          Naszyjnik z łapką jest na prawdę bardzo fajny. Na Halloween w sam raz.

5 komentarzy:

  1. WOW! Świetne rzeczy! Napewno nadają nastrój typowo Halloweenowy. Bardzo fajny post. Pozdrawiam i zapraszam do siebie oliwiafelkel.blogspot.com :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Je też dostałam od nich paczkę tyle, że nie zamówiłam nic halloweenowego ;P
    Bardzo fajne rzeczy :)
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszewki na poduszki :D
    Poszukuję fajnych małych na jaśka :D

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)