sobota, 1 października 2016

Zamówienie: Rosegal.com

Hej kochani! Na początku oczywiście przepraszam za długą nieobecność. Potrzebowałam trochę przerwy, ale wracam ze zdwojoną siłą i oby na długo! Dzisiaj mam dla Was paczkę, która przyszła do mnie niedawno od firmy Rosegal. Jestem na prawdę mile zaskoczona! Co prawda są to tylko dwie rzeczy, mianowicie pędzelki i bluza, ale jak najbardziej mogę zaliczyć tę paczkę do jednej z najlepszych! :)  Najbardziej zaskoczyła mnie jakość bluzy, którą zamówiłam. Materiał jest na prawdę milusi, miękki, a przede wszystkim gruby. Jest przeciwieństwem wszystkich tych ubrań, które zamawiałam z poprzednich stron. Jeśli jesteście ciekawi jak wygląda moje zamówienie, zapraszam dalej! 


Pędzelki są na prawdę dobrej jakości. Miałam już wiele zestawów z chińskich stron i za każdym razem jestem bardzo zadowolona, te nie są wyjątkiem.
Pędzelki- Klik♥




Bluza jak już wspomniałam wcześniej jest bardzo gruba i miła w dotyku. 
Jak najbardziej polecam ten produkt, jest warty zakupu :) 
Bluza- Klik♥

Bardzo chciałabym Was prosić o kliknięcia w linki! 
Każdy, kto kliknie niech napisze w komentarzu, a postaram się jakoś odwdzięczyć! :) 

KLIK  ~ KLIK ~ KLIK ~ KLIK

7 komentarzy:

  1. Świetne produkty! :)
    zapraszam <3 http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. już kilka razy chciałam zamówić te pędzelki :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty super! Poklikałam.

    Liczyłabym na rewanż i kliknięcie w promocję, w najnowszym poście. :)
    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna bluza, na pewno przyda Ci się na jesień <3
    Poklikałam i zapraszam do mnie :modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)