niedziela, 3 lipca 2016

Nowości! : Avon


Hej kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z kilkoma nowościami z Avonu. Pokażę Wam tylko co mi przyszło, a jeśli będziecie chcieli recenzję jakiegoś kosmetyku piszcie śmiało w komentarzach! Mam jeszcze zaległą recenzję paletki i gąbeczki ze strony CNDirect. Post z nimi pojawi się jak najszybciej. W ostatnim czasie ogólnie bardzo zaniedbałam bloga, ale chciałabym to naprawić. Początek wakacji, dużo wolnego czasu. Posty na pewno będą pojawiać się o wiele częściej. Mam nadzieję, że ten zapał i chęci będą trwały jak najdłużej! :) Tymczasem zapraszam do obejrzenia nowości! Jeśli mieliście któryś z tych kosmetyków napiszcie, jak Wam się sprawdzał. Do zobaczenia w następnym poście, buziaki!











10 komentarzy:

  1. Ja też często zamawiam w Avonie , szczególnie lubię ich peelingi :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ten płyn do demakijażu :)
    Czy mogłabyś zrobić recenzje tego korektora? Chciałam go sobie kupić i nie wiem czy warto;)
    Obserwuje i zapraszam do mnie
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Postaram się dodać post z recenzją za jakieś dwa dni :)
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  3. ciekawe kosmetyki :) nie miałam ich jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo... Jakie przegenialne nowości :) Korektor nam się bardzo podoba ;3 Nie często zaglądamy do AVONU, dlatego też mamy z niego tylko mgiełkę i żel pod prysznic ;) Świetny post ;3 Pozdrawiamy i ślemy buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię firmę Avon. Mam kilka rzeczy i jestem bardzo zadowolona:)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kosmetyki widze pierwszy raz i jeszcze nie miałam okazji ich testować. Bardzo lubie i polecam mgiełki z Avonu :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko co zamawiam z Avonu, raz zamówiłam i nie byłam zadowolona :D
    Wolę kosmetyki kupować normalnie w sklepie, niż w ciemno:D
    Odwdzięczam się za każda obserwacje :D
    Blog- Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)