czwartek, 7 lipca 2016

News! /Converse,Sinsay,Chińczyk,H&M/

Hej kochani!
Mam dzisiaj dla Was kilka nowości. Dawno nie było takiego postu, więc chętnie go dodaję! Pokażę Wam dzisiaj buty, koszulki, bluzę i spodnie. Dajcie koniecznie znać czy spodobało Wam się coś z moich nowych zdobyczy. Nie przedłużam i przechodzę od razu do zdjęć! Przy okazji dajcie znac co u Was, jak Wam mijają wakacje oraz czy macie już jakieś plany jak je spędzić?


 / buty-converse all star /

 / bluza-H&M /

 / T-shirt-Sinsay /

 / T-shirt-Sinsay /

/ Czarne rurki-Chińczyk /

Podobają Wam się rzeczy? 
Na pewno zobaczycie je dokładniej w stylizacjach, które planuje teraz częściej dodawać.
~***~
Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz! <3

37 komentarzy:

  1. Mam dwa prawie identyczne t-shirty :D Tylko czarny a z kieszonki wystaje kot i szary a z kieszonki wystaje królik :D Ale gdzie indziej kupowałam :D

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodki t-shirt z kotem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ta koszulka z kotkiem w kieszeni urocza :)/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo podobny T-shirt tylko że z Poketów (jest z nią ostatni post :))
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Conevrsy to klasa sama w sobie a kolor bardzo fajny ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta koszulka z sinsay'u jest świetna ♥
    Bardzo dobry post.
    http://emiliamccurdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się koszulka z sinsay'u.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są Converse!
    Dobrałaś bardzo ładny kolor.

    http://scarlet-jasmine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko mega mi się podoba :)
    Najbardziej ta bluzka z kieszonką i kotkiem i różowa bluza.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hah, w Chińczyku można upolować bardzo tanio jakieś fajne rzeczy :)

    o-pasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo ten kotek! Uwielbiam te koszulki z kieszonkami. Fajne te Conversy.

    Pozdrowionka
    blogmlodejpasjonatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Conversy super się prezentują, tak samo jak inne rzeczy :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie rzeczy są bardzo fajne! Mi wakacje lecą powoli ale za to staram się je wykorzystywać dobrze :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne rzeczy! <3
    Bluzeczki z Sinsay mają ten swój urok.
    Conversy mają śliczny kolorek, uwielbiam taki pudrowy róż.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Conversy cudeńka!
    Wszystko piękne
    Ja dzisiaj jestem także w galerii i zaszłam do sinsay
    Są tam świetne rzeczy na przecenach
    Obserwuje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne różowe conversy ! Aż mam ochotę sobie takie kupić :) Bluzka z kotem też boska :))


    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Różowe konwersy! Prześliczne:) Ja mam żółte wysokie juz od kilku lat i sa dalej w całkiem znośnym stanie :D lubie takie proste białe koszulki, a ten kotek w kieszonce sprawia, że sa przesłodkie:) Pozdrawia i zapraszam na mojego bloga ( recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  19. So many cute pieces! The Converse are my favs :)
    xx Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta bluzka z kotem mnie rozwala ;). Obserwuję ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Co prawda bluza to nie moje kolory, ale koszulki są świetne
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne ciuszki ^^ Ta bluzka z kotkiem mnie urzekła ! ;)


    http://olgascrazylife.blogspot.com/2016/07/ulubiency-czerwca-2015.html#more <---- Nowy post, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta bluzka z kotem jest świetna. :D

    kittykwiaton.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluzka z kotem najlepsza! :D

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zakupy, wszystko mi się podoba! mam ta samą bluzkę z sinsaja z kotem :D jest fantastyczna bardzo jestem z niej zadowolona :) czekam na stylizacje!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne rzeczy, tshirt z kotkiem wygrał <3 cudny kolor conversow :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* na pewno się odwdzięcze <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne rzeczy! T-shirty bardzo mi się podobają :D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne ubranka :D
    Mi wakacje jak to wakacje, wyjeżdżam na Festiwal Kolorów do Rzeszowa, potem na tydzień do Warszawy, powrót na wieś, potem nad morze

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)