czwartek, 14 lipca 2016

CNDirect- Paczka!

Hej kochani!
Jakiś czas temu otrzymałam paczkę od CNDirect. Planowałam zrobić stylizację, jednak pogoda mi kompletnie nie dopisuje. Od kilku dni, za każdym razem jak planuję wyjść na zdjęcia zaczyna padać deszcz.. Te zdjęcia, które zrobiłam dzisiaj też nie są zbyt dobrej jakości. Przez po chmurzone niebo mój aparat kompletnie odmówił posłuszeństwa... Mam jednak nadzieję, że nie wyszły aż tak źle, ale spójrzcie na nie z przymrużeniem oka ;)












Zegarek/Watch
Torebka/Bag

Bardzo proszę o kliknięcia w te 2 linki, to tylko chwila, a mi bardzo pomoże! <3

Na koniec mam dla Was również kupony. Ważne są do dnia 13/08/2016
cndirect-lyf15 === 15% zniżki dla przedmiotów
cndirect-lyf14 === 14% zniżki na całe zamówienie

19 komentarzy:

  1. WoW ta torebka piękna, cudowny ma kolor
    Zdjęcia wszystko naprawdę dobrze
    W linki poklikalam :)
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ostatnio też ciągle pada ;c
    Oczywiście kliknęłam w linki,pozdrawiam :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor tej torebki!
    beauty-ladymade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor tej torebki!
    beauty-ladymade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo :) Coraz częściej spotykamy się z tą firmą i coraz bardziej nas kusi ^^ Mamy nadzieję, że się sprawdza :) Bardzo fajna ta torebeczka, bo pojemna i ma genialny kolor :)) Zegarek nas uwiódł ;3 Świetny wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. zegarek najlepszy!

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. obydwie rzeczy przepiękne <3 kliknięte kochana ;)! mogę liczyć na rewanż? http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/07/banggod-przeglad-sklepu-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy zamówiłaś, torba bardzo mi się podoba :)
    oczywiście poklikałam :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka ma piękny kolor i widać, że jest w miare okej wykonana :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne rzeczy , poklikałam :)


    Zapraszam na kosmetyczny konkurs - http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna torebka :D ma bardzo intrygujący kolor :p

    zapraszam do siebie :D
    agattastyle.blogspot.com
    OBSERWUJE

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczny zegarek!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zegarek, kliknięte :) obserwuję, zapraszam www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka prześliczna torebka!! *.*
    Zegarek również jest świetny! :)
    Poklikane! Życzę udanej współpracy! :*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka ma przepiękny kolor!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)