niedziela, 19 czerwca 2016

Wishlist: CNDirect & Dresslink

Hej kochani. Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną Wishlistą, ale to dlatego, że ostatnio wszystko strasznie zaniedbałam i wyszło wszystko na raz... Obiecuję, że już jutro pojawi się kolejny post. :)
Tymczasem zapraszam do obejrzenia rzeczy, które wybrałam. Bardzo proszę Was o pomoc i o kliknięcia w linki. 

Każdy, kto poda przynajmniej 2 ceny z każdego sklepu w komentarzu zostanie polecony w następnym poście! (razem 4 ceny!)

Dziękuję bardzo za każdą pomoc! <3 

CNDirect




 Dresslink







9 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy, poklikałam, czy moge prosić o to samo u mnie ? Bede wdzięczna :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy najbardziej podobaja mi sie błyszczyki
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowo!!!
    CNDirect: 2,34$ 2,56$
    Dresslink: 3,79$ 0,84$

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne rzeczy:) Poklikałam:)
    10.02 2.34 4.46 3.79
    mam nadzieje że wpadniesz do mnie i zaobserwujesz!

    kllaudus.blogspot.com

    przyjmuje wymianę obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam:D
    CNDirect
    10.02
    2.34
    Dresslink
    5.63
    3.79
    Świetne rzeczy;)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Women Jeans Slim Fit Waist Jeans Denim High Elastic Pencil Pants Skinny Women Jeans
    US$ 10.08
    Koszulka Black Women's Hollow out Back Round Collar Short Sleeve T-shirt Tops
    US$ 2.34

    Summer Fashion Casual Sexy Women Dot Print Elastic Waist Fringe Beach Hot Shorts
    US$ 3.79

    Waterproof Lipstick Gloss Velvet Matte Vitality Cerise Star
    US$ 0.84


    Proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam fajne rzeczy :)
    https://www.facebook.com/Vufssart-507916959403820/

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)