wtorek, 7 czerwca 2016

CNDirect: najlepsza paczka!

Hej kochani!
Witam Was dzisiaj po raz drugi, ponieważ otrzymałam długo wyczekiwaną paczkę. Znalazły się w niej żele UV do paznokci, sztuczne rzęsy i ogólnie nail accessories. 


Zacznijmy może od rzęs. Przyszły mi w przesłodkim pudełeczku z wyciętym sercem. W opakowaniu znalazło się 10 par rzęs. Niestety zestaw nie posiada kleju, ale wiedziałam o tym, ponieważ nie było o nim nawet wspomniane na stronie. 








Następne są już akcesoria do paznokci, mianowicie:
36 żeli UV - były bardzo dobrze zabezpieczone. Kolory są na prawdę prześliczne. Możecie zobaczyć je na testerach. (jest to jedna warstwa). Używałam już ich i na prawdę polecam! 
Testery - Było ich 10 sztuk. 
Patyczki do robienia wzorków - Ich ciekawy wzór bardzo przykuwa uwagę. Poza tym jeszcze ich nie używałam.

patyczki do wzorków/sticks to the patterns 5x 2way Dotting Pen Marbleizing Tool Nail Polish Paint Manicure Dot

Mam nadzieję, że post się spodobał. 
Jeśli chcecie mi pomóc, to proszę o kliknięcia w linki :)

20 komentarzy:

  1. Ciekawa paczka, zwłaszcza rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolory lakierów :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisałam sobie link do tych żeli. Jak będę miała "przypływ gotówki" to sobie zamówię ;) Są super!
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę warto! Mają świetne krycie i cudowne kolory :)

      Usuń
  4. Fajna paczka, poklikałam, jeśli chcesz to poklikaj u mnie ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post kochana :) Paczka bardzo nam się podoba :3 Rzęsy nas oczarowały same chciałybyśmy takie :D Pozdrawiamy i ślemy buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne rzeczy, aż mam ochotę je mieć :D
    Zawsze chciałam mieć, takie patyczałki do wzorków :D

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, czy zdecydowałabym się na przyklejenie sobie samej rzęs.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  8. Te lakiery wyglądają na piękne!
    Sztuczne rzęsy raczej nie są dla mnie, nie mam cierpliwości do ich przyklejania 😅
    http://littlecarmenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy! Bardzo ładne kolory lakierów.
    Super wygląd bloga, pozdrawiam i zapraszam do siebie :D
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy! Bardzo ładne kolory lakierów.
    Super wygląd bloga, pozdrawiam i zapraszam do siebie :D
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie testery to fajna i przydatna rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolory lakierów :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudne sztuczne rzęsy, chcę takie hah :d

    http://amy-angel-blog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję takiej owocnej współpracy, sama lubię cndirect
    jeszcze nigdy się na nich nie zawiodłam ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna paczuszka. :) Te sztuczne rzęsą są mega gęste.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)