poniedziałek, 30 maja 2016

Pierwsza paczka: Dresslink

Hej kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszą paczką od firmy Dresslink. Z zamówienia jestem na prawdę bardzo zadowolona. Ubrania sa na prawdę dobrej jakości (materiał nie prześwituje i jest przyjemny w dotyku). Mam Wam do pokazania dokładnie 3 rzeczy. Są to spodnie, crop top oraz ozdoby do paznokci. Muszę przyznać, że bałam się bardzo zamawiać spodni. Obawiałam się jednak, że mogą przyjść za małe. Co się okazało, są nawet troszkę za luźne...Jeśli jesteście ciekawi jak wygląda zamówienie, zapraszam do dalszej części posta. Jak zawsze zostawiam linki do każdej rzeczy, więc jeśli chcesz mi pomóc to będę wdzięczna, ponieważ to pomoże mi przedłużyć współpracę. ♥


Ozdoby do paznokci Click




Crop top Click



Spodnie Click

11 komentarzy:

  1. Dostałaś to w ramach współpracy? Czy zamawiałaś prywatnie? Bo interesuje mnie forma zapłaty
    Mój blog
    Mój kanał
    FanPage

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna paka!!!
    Życzę dalszej współpracy :D

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka całkiem fajna :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ciągle boje się zamawiać z takich stron ubrań ze względu na jakoś i rozmiar zamawianego rozmiaru. Koszulka wygląda świetnie !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny crop top <33! Gratuluję współpracy!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Crop wygrywa :D Wszystko poklikane,życzę owocnej współpracy i w wolnej chwili zapraszam do mnie - kikawww.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super koszulka i te spodnie:) takie zwykłe, ale fajne:)

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ubrania, bluzka jest prześliczna :')
    Zapraszam : http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)