poniedziałek, 9 maja 2016

Paczka od CNDirect!

Hej kochani ♥
Co tam u Was? Jak tam weekend?  Mi rozpoczął się bardzo miło, ponieważ jak tylko wróciłam do domu czekała na mnie długo wyczekiwana paczka. Nie przedłużając jestem bardzo zadowolona z całego zamówienia, a jeśli jesteście ciekawi, co się w nim znalazło, zapraszam do dalszej części posta!







Pierwsza rzecz, a raczej rzeczy, są to dwa portfele. Jeden jest koloru granatowego, a drugi czarnego. Oba są na prawdę śliczne, a co najważniejsze- tanie! Jakoś jest okej, więc jak najbardziej mogę je Wam polecić. :)
Portfel- (Click)




Kolejna rzecz to pędzelek, jest taki milusi, jak te z poprzedniego zamówienia, a może nawet bardziej!
Osobiście nie zauważyłam, żeby włosie jakoś bardzo wypadało, więc do tego produktu również nie mam żadnych zastrzeżeń.
Pędzelek- (Click)





Już przedostatnia rzecz to zegarek, który zamówiłam mojemu tacie. Jest on identyczny jak na stronie, więc jak najbardziej na plus.

Zegarek- (Click)

Ostatnia rzecz jest to czarna spódniczka, której zdjęcia niestety nie mogę Wam pokazać.
Ogólnie wygląda identycznie jak na stronie. Jej materiał jest dość cieniutki, więc troszkę słabo.
Jest to jedyny produkt, do którego mogłabym mieć jakiekolwiek zastrzeżenia, ze względu właśnie na jej materiał..

Spódniczka- (Click)

Co sądzicie o zamówieniu? 
Mieliście styczność z tą firmą? :)

16 komentarzy:

  1. Widzialam ta firme na wielu blogach , dobrze ze jestes zadowolona z zamowienia - to najwazniejsze ,jednak nic dla mnie sie nie znalazlo ,bo ja KOCHAM bezowe portfele :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie (dzis bedzie bowy post) -kikawww.blogsppt.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegarek mi się podoba :)

    http://gooodfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne torebki i zegarek! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super rzeczy wybrałaś:) Obserwuje juz od dawna i zapraszam do mnie:)

    klik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zamówienie :D

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Portfel prezentuje się cudownie, ma bardzo ładny kolor. Koniecznie daj znać jak się sprawdzi pędzelek bo poszukuje jakiegoś fajnego właśnie w takim kształcie. Zegarek w moim guście :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny portfel :) ! Oczarował nas pędzelek ^^ Fajnie się zapowiada ta firma :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  8. Portfele na zdjęciach wyglądają jak torebki! Są bardzo ładne ;)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na początku myślałam, że te portfele to torebki, cudowne :)

    http://littlecarmenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi sie spodobał portfel ,elgancki, mogłabym taki mieć :)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Pędzelek jest świetny, a spódniczka skradła moje serce ! *.*

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne te portfele :)
    Zegarek również mi się podoba.
    Pozdrawiam
    http://ksosna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny portfel, najbardziej podoba mi się ten niebieski :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne rzeczy ..sama bym takie chciała :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    Zapraszam w wolnej chwili :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)