wtorek, 12 kwietnia 2016

Paczka od CNDirect #2

Hej kochani! 
Dzisiaj jak sam tytuł mówi przychodzę do Was z paczką, która dzisiaj do mnie dotarła. Z prawie całego zamówienia jestem zadowolona. Jeśli jesteście ciekawi co zamówiłam, co przypadło mi do gustu, a co nie to zapraszam do oglądania.

Pierwszą rzeczą z mojego zamówienia jest paleta wraz z gąbeczką. Nie mogę się na jej temat wypowiedzieć, ponieważ jeszcze jej nie używałam. Gąbeczka co prawda jest malutka, ale wiedziałam ,że taka będzie. Co do tego produktu na pewno pojawi się niedługo recenzja.

PALETA (KLIK)











Kolejna rzecz, jaką sobie wybrałam to gąbeczka. Co do tej myślałam ,że będzie większa a przyszła tak samo malutka jak poprzednia. Zrobiłam zdjęcie jak trzymam ją w ręku, aby można było porównać jej wielkość. 

GĄBECZKA (KLIK)



Kolejna rzecz, a właściwe rzeczy to dwie bransoletki. Z nich nie jestem zadowolona, ponieważ liczyłam, że będą one delikatne a niestety jest trochę odwrotnie. Poza tym zamówiłam, z tego co pamiętam jedną, a przyszły dwie (no chyba, że mam sklerozę, czego nie wykluczam) :D 

BRANSOLETKA (KLIK)




Kolejna rzecz jaką zamówiłam to naszyjnik, z którego jestem bardzo zadowolona. Od dawna planowałam zakupić taki większy naszyjnik, a ten od razu mi się spodobał. 

NASZYJNIK (KLIK)



Kolejna, i już przedostatnia rzecz to paleta, z której jestem chyba najbardziej zadowolona. Co prawda jeszcze jej nie używałam, ale jej recenzja również powinna się pojawić. 

PALETA (KLIK)










Ostatnią rzeczą z mojego zamówienia, jest sukienka. Ogólnie jej materiał nie jest najgorszy (była bardzo tania, więc nie spodziewałam się rewelacji). Muszę przyznać, że myślałam, że będzie gorsza, a jest na prawdę okej. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to to, że jest trochę krótka (nawet nie trochę) więc na pewno będzie dobra tylko na osobę na prawdę szczupłą. Dodaję tylko takie zdjęcie, ponieważ planuję pokazać Wam ją dokładniej w innym poście. :) 

SUKIENKA (KLIK)



~***~

Co sądzicie o zamówieniu?

~***~

Oczywiście na koniec chciałabym Was poprosić o kliknięcie w poniższe linki. Pomoże mi to przedłużyć współpracę z tą firmą. 

1. (KLIK)
2. (KLIK)
3. (KLIK)
4. (KLIK)
5. (KLIK)
6. (KLIK)

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz!

35 komentarzy:

  1. Ładna paletka :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa paczka, bardzo ładne cienie, a ta gąbeczka również wygląda ciekawie (faktycznie jest mała) ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zamówienie! Mam podobną bransoletkę :)
    Dodałam do obserwowanych :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak, ze współpracy. Wybieram tanie rzeczy, więc wychodzi dużo

      Usuń
  5. Bardzo fajna ta pierwsza paletka ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wypróbowałabym tę paletkę do konturowania. Czy będzie możliwość zobaczenia u Ciebie testu tej paletki? :)

    Buziaki dla Ciebie:)
    http://theviktoria.blogspot.com/2016/04/denim-shirt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspomniałam w poście, że planuję zrobić taki post :)
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  7. Co do tej pierwszej i drugiej paletki nie jestem przekonana. Brokatowe odcienie zupełnie nie w moim guście. Co do naszyjnika, bransoletek i sukienki - bardzo ładne. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza paletka prezentuje się naprawdę fajnie, podobają mi się te kolory:)
    Poklikałam w linki.

    Co powiesz na wspólną obserwację?:)
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie zbyt błyszczące cienie
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięłam je ze względu na jakieś szczególne okazje. Na pewno nie będę malować się nimi na co dzień. Każdy ma jednak inny gust, więc rozumiem, że mogą nie przypadac Ci do gustu :)

      Usuń
  10. Ja póki co jestem wierna pędzlom, ale kusi mnie Beauty Blender przez spiczastą końcówkę, żeby lepiej rozprowadzać korektor pod oczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for following - it's a pleasure for me that I already followed you back on gfc <3
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bransoletki cudne :) Mam gąbeczkę ale jeszcze nigdy jej nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne rzeczy. Gąbeczki rzeczywiście malutkie. Najbardziej podoba mi się naszyjnik i sukienka :) Bransoletki też byłyby świetne gdyby były właśnie delikatniejsze a nie takie "masywne"

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śmieszna ta złota paletka, cała się błyszczy :P

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja również mam coś w stylu Beauty Blender'a i u mnie sprawdza się świetnie! :) poklikałam w linki, mam nadzieje, że współpraca będzie jak najdłuższa :*
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta paletka z cieniami do powiek jest świetna, ma śliczne kolory :o <3 Poklikałam we wszystkie linki ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę się doczekać recenzji tej gąbeczki, już dłuższy czas się nad nią zastanawiam ....
    Zapraszam do siebie na nowy post !

    OdpowiedzUsuń
  18. Z niecierpliwością czekam na recenzję tej paletki, ciekawa jestem czy ta gąbeczka jest warta uwagi :)

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta pierwsza paletka wymiata! Czekam na recenzję! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zamówienie;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zamówienie! Poklikane :)
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super produkty! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super produkty! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne rzeczy te cienie są śliczne :)
    Zapraszam do komentowania i obserwowania mnie:
    http://natkq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne rzeczy ;)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne rzeczy :D

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Paletka i naszyjnik są świetne!:))

    https://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)