piątek, 1 kwietnia 2016

Przesyłka z Soufeel: beautiful bracelets


Hej kochani!
Co tam u Was? Mi bardzo pięknie zaczął się ten weekend, ponieważ właśnie dzisiaj przyszła tak długo wyczekiwana bransoletka z Soufeel. Paczka przyszła dość szybko, bo po niecałych dwóch tygodniach. Wszystko było bardzo dobrze i ładnie zapakowane, dlatego nic nie zostało uszkodzone. Firma ta oferuje nie tylko piękne bransoletki, ale także inną biżuterię. Ja mogłam wybrać bransoletkę a do niej pięć tak zwanych charmsów, czyli zawieszek. Wszystko jest wykonane ze srebra. Warto również wspomnieć, że przy zamówieniu powyżej $50 jest darmowa wysyłka. Gwarancja jest ważna cały rok co oznacza, że możecie zwrócić zamówienie przez 365 dni od odbioru. Jeśli jesteście ciekawi jak prezentuje się mój upominek zapraszam do obejrzenia poniższych zdjęć. 







W środku pudełka z logo firmy znalazłam takie przeurocze pudełeczko z kokardką.




Jak już wspomniałam, do bransoletki dobrałam pięć charmsów. Oto, jakie wybrałam:




Serduszko z własnym zdjęciem (KLIK)






Aparat (KLIK)




Kolejne serduszko (KLIK)



Literka A (KLIK)




Kajdanki (KLIK)








Bransoletka (KLIK)

A tak prezentuje się całość:















~***~

Zamawialiście coś kiedyś z Soufeel? 

38 komentarzy:

  1. Śliczna bransoletka. Ja też mam z firmy Soufeel bransoletkę :)
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zamawiałam nigdy nic z tej firmy, choć słyszałam nie raz ;)
    Bardzo ładne zawieszki wybrałaś ;P
    Zapraszam na nowy post ^_^
    Moja pierwsza wishlista, bardzo proszę o klikanie w linki ;)
    http://anitabloguje.blogspot.com/2016/04/moja-pierwsza-wishlista.html
    odwdzięczę się, jeśli też potrzebujesz klików ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bransoletka! A zawieszka w kształcie aparatu jest przeurocza :3 Ta firma robi się coraz bardziej popularna :)
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna bransoletka, najlepsza zawieszka w kształcie kajdanek.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bransoletka, słyszałam o soufeel i muszę tam coś kiedyś zamówić

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna biżuteria :) Świetne zdjęcia i bardzo dobry wpis :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak skontaktować się z soufeel?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pisałam z osobą z tego e-maila: anthony@soufeel.com :)

      Usuń
    2. dziękuję bardzo mi pomogłaś!!

      Usuń
    3. Cieszę się :) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Piękna bransoletka ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna :) Sama uwielbiam takie ozdóbki, ale jestem zbyt roztrzepaną osobą na odpowiedzialne niezgubienie czegoś takiego!

    Relacja z Miasta Aniołów. Może wpadniesz? :) California #1

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tak zabezpieczone, ze nic nie zgubisz. Bez obaw.

      Usuń
  10. Jakoś nie przepadam za bransoletkami typu charms :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna sprawa :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa zawartość pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam nie raz o tej marce, ale nigdy nie zdarzyło mi się co kolwiek tam zakupić. Charmsy są przecudowne, szczególnie najbardziej podoba mi się aparat :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. niestety nie zamawiałam nic z tej firmy
    bardzo ładnie wygląda :)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna bransoletka *.*
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że pięknie zapakowane! :) A bransoletka wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie przesyłki to ja lubię ^^
    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bransoletka jest wspaniała ! Koniecznie muszę sobie sprawić taki prezent. Rewelacyjne jest to iż ma się na nią taką długą gwarancję, co mnie jeszcze bardziej przekonuje właśnie do jej kupna.
    Pozdrawiam i obserwuję! :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna jest ^^ ja niestety nic nie zamawiałam tam :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna bransoletka, bardzo ładne charmsy wybrałaś :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam od nich 2 bransoletki i jestem nimi zauroczona :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne bransoletki :) Nigdy nie zamawiałam nic z tej firmy.
    Pozdrawiam, passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super post. Obserwuje <3
    Zapraszam do mnie <3
    http://julciakkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna bransoletka! Te kajdanki i aparat <3

    ♥ Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój Blog :) ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie urocze zawieszki :D
    Moja mama ma podobną bransoletkę, tylko z pandory, i na razie ma jedną zawieszkę: zielone kółko (ulubiony kolor mamy).

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)