sobota, 9 kwietnia 2016

Głęboko oczyszczająca maseczka błotna do twarzy - Avon

Hej kochani!
Co tam u Was? Jak tam weekend? U mnie całkiem, całkiem. Dzisiaj, jak sam tytuł mówi opowiem Wam troszkę o maseczce oczyszczającej z Avonu. Ciekawych tego produktu zapraszam do czytania!

Krótki opis: Głęboko oczyszczająca maseczka błotna do twarzy z minerałami z Morza Martwego. Pochłania nadmiar sebum, zmniejsza widoczność porów, pozostawiając skórę miękką, gładką i promienną. 

Sposób użycia: Nałożyć na skórę twarzy. Pozostawić na 5-10 minut, dokładnie spłukać. Stosować 2-3 razy w tygodniu.

Moja opinia: Myślę, że maseczka zmniejsza widoczność porów. Warto stosować ją nie na całą twarz i spłukiwać po 5-10 minutach, jednak nałożyć na niedoskonałości i pozostawić na noc. Maseczka szybko usycha, więc można nałożyć ją tuż przed snem. Jest to produkt wysuszający cerę, więc będzie dobry do cery tłustej i mieszanej. Ogólnie moja opinia jest pozytywna. Jest to już moje drugie opakowanie i na prawdę warto w nią zainwestować, szczególnie, że nie kosztuje majątku. 

Gdzie ją znajdziesz? 
W katalogu Avon lub na stronie www.avon.pl









zegarek/watch- click
bransoletka/bracelet-prezent/gift

Używałyście tego produktu?
Zamawiałyście kiedyś z firmy Avon?

 Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz! ♥

42 komentarze:

  1. hm, ciekawe czy na mnie by działała

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam, mam i bardzo lubię :) mam cerę wrażliwą ale nie zauważyłam przesuszenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi przesusza skórę, a mam mieszaną. Na każdego może działać inaczej :)

      Usuń
  3. Nie używałam,ale wydaje mi się,że ją kojarzę! Może wypróbuję :)
    Obserwuję już dawno zuziaforstyle.blogspot.com KONKURS ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam tego produktu, ale bardzo lubię tę serię planetspa z avon'u ♥

    xaniell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. weekend super tylko szkoda ze tak szybko mija :(
    maseczka wygląda fantastycznie! do mojej cery powinna być idealna ale poki co musze skonczyc te ktore juz mam, a to calkiem pokaźna kolekcja :D

    emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresowałaś mnie tą maseczką :) Ciekawa bransoletka, ale ten zegarek cudowny :) Rzuciły mi się w oczy paznokcie - piękne ! Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś tego typu kosmetyki z avonu mnie nie przekonują ;) wolę bardziej rosyjskie kosmetyki, lub naturalne oleje
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz paznokcie! Intrygująca ta maseczka, jednak skoro przesusza skórę, nie jest dla mnie.
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post and great blog!! :) Have a nice day!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maseczka wydaje się być naprawdę dobra, tylko szkoda, że wysusza.
    Zegarek świetny jest :)
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt! Śliczny zegarek i bransoletka :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja co miesiąc coś zamawiam, bardzo lubię Avon. Tej maski jeszcze nie miałam, ale z tej serii używam peelingu enzymatycznego, który jest super.
    Pozdrawiam i obserwuję.
    http://kosmetyczny-kuferek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dużo częsciej zamawiam z oriflame niz z avon aczkolwiek tez bardzo lubie ta firme :)
    Śliczne masz paznokcie !! :)

    obserwuje
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam wiele dobrego o tej maseczce! Niestety mam suchą cerę i boje sie, że maseczka mi bardziej wysuszy :(
    Pozdrawiam serdecznie!
    maybemimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Napisałaś do mnie i zaprosiłaś mnie do siebie. Obserwuję, Ciebie również zachęcam do obserwacji mojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety mam skórę suchą, więc pewnie bardzo by mnie wysuszyła ta maseczka, a szkoda bo słyszałam o niej pochlebne opinie. Bardzo fajnie piszesz i przyjemnie się czyta :)

    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. podobno jest świetna! hihania

    OdpowiedzUsuń
  18. wonderful post !!!

    love to read you more.

    follow for follow?

    My blog


    Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam tej maseczki, ale mnie kusi!
    Obserwuję <3
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG
    DZIEWCZĘCO.TV - YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie używałam tych maseczek z tej linii ale słyszę pozytywne oceny :D
    Obserwuję i liczę na to samo ^^

    dorothablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam wszystkie kosmetyki z serii Planet Spa z Avon. Są na prawdę warte uwagi i efekty widać. Podobają mi się Twoje paznokcie !
    Pozdrawiam :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Niedługo będę robiła zamówienie z Avonu, więc może kupię sobie tę maseczkę:) Masz piękne paznokcie:*
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  23. such a great review! have a great day
    xx,
    http://evelyn-halim.blogspot.co.id/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zachęciłaś mnie tym produktem. Lubię maseczki, więc chyba sobie ją kupię :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Koniecznie muszę spróbować! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh, to chyba nie dla mnie, mi się miejscowo przesusza i mam dosyć wrażliwą. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. ostatnio poszukuję czegoś oczyszczającego na twarz i w sumie pomogłaś mi bo straciłam już nadzieję, że znajdę coś co pomoże mi z moją twarzą... jedno pytanie: jak często jej używasz?

    pozdrawiam ! <3

    blonderror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli używam jej na całą twarz to 2-3 razy w tygodniu, a jak tylko na niedoskonałości to codziennie i nawet przez cały dzień mam ją na twarzy :)

      Usuń
  28. Nigdy nie używałam tej maseczki, ale wygląda bardzo obiecująco :)

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie skusze sie chyba na to nie narzekam na swoją cere wiec wole nie eksperymentowac z twarzą :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  30. Słyszałam o nim , ale nie testowałam ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Tej maski nie miałam, miałam inną z tej serii i nie byłam zadowolona. Fajny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Niestety się nie skuszę, bo mimo sporadycznych niedoskonałości na twarzy, ogólnie cerę mam suchą.
    + Obserwuję! Możesz się odwdzięczyć, byłoby bardzo miło :) I zapraszam na rozdanie u mnie, fajne rzeczy do zgarnięcia.
    Całusy :)

    P.S. Nieziemskie paznokcie. Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  33. Z Avonu zamawiam dosyć często, ale tej maseczki jeszcze nie miałam :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  34. Love your blog! I am a new follower on GFC <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Hmm niestety chyba musiałabym to stosować tylko raz w tygodniu bo ok zmiejsza pory ale ja mam bardzo sucha cerę :(
    Zainteresowałaś mnie tym produktem, fajny post ;)
    Może wspólna obserwacja ?
    www.anitabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Niestety po tej maseczce mnie obsypuje ;(

    OdpowiedzUsuń
  37. nie mam jak się odnieść do maseczki, bo nigdy o niej nie słyszałam :D
    za to baaardzo mi się spodobały Twoje paznokcie! *o* ♥
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)