sobota, 16 kwietnia 2016

Fit inspirations

Hej kochani ♥
Co tam u Was słychać? Ja od poniedziałku do środy będę pisała testy gimnazjalne, więc się trochę denerwuję. Staram się być jednak dobrej myśli. Jest tutaj ktoś w moim wieku, kto również będzie się męczył przez te trzy dni? Jeśli tak, to życzę powodzenia! :D 

Dzisiaj przychodzę do Was z "fit inspiracjami". Ostatnio sama zaczęłam biegać, więc mi również przyda się trochę motywacji :D Mam nadzieję, że się spodoba oraz, że zmotywuje to niektórych do ruszenia tyłka sprzed komputera, bo w końcu lato tuż, tuż!















Źródło: google grafika

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz!

20 komentarzy:

  1. Dąże do takiej figury po egzaminach mam 5 msc na zrobienie jej! <3
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gorgeous I love it !!!!
    http://www.chichandbagnews.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne inspiracje.

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, zdjęcia są bardzo mocno motywujące ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super super inspiracje :) Ja od niedawna biegam i o tym post więc może Cię zaciekawi :*
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Super motywacje :) Ja planuje jutro pobiegać na bieżni :) Jednak moje inspiracje to głównie konie, jeźdźcy i skrzypce :D Ale któż nie lubi eksperymentować? :)
    Pozdrawiam :*

    beethovenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje, ostatnio ćwiczę, więc przydadzą się. :)
    Zapraszam do siebie http://asadzik.blogspot.com/ ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne motywacje ;)
    Ja od dwóch miesięcy robię przysiady, niestety nie widzę efektów i to trochę mnie zniechęca :/
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post:) bardzo takielubie,strasznie mnie motywóją!

    http://kllaudus.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html?showComment=1460975200362#c1730121015867836632

    miło by mi było gdybyś poklikała w linki umnie w ostatnim poście:) Zawsze się odwdzięczam!

    OdpowiedzUsuń
  10. mega motywacje!



    http://styleandvital.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje! Uwielbiam takie przeglądać. :) Też chciałam zacząć biegać, ale niestety to jeszcze nie mój czas, ponieważ pod kolanem znowu pojawiła się cysta :/

    Buziaki :*
    Viva la Ola - ZAPRASZAM DO OBSERWACJI

    OdpowiedzUsuń
  12. Super inspiracje i życzę ci powodzenia na testach :)
    Zapraszam do mnie proszę o wyrażenie opinii stylowepomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne inspiracje ;) moja siostra również pisze testy, powodzenia!
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  14. Super inspiracje *U* Drugie zdjęcie szczególnie mnie zaciekawiło :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie testy czekają za rok.. Życzę powodzenia! :)
    U mnie nowy post zapraszam i obserwuję! ;)
    http://aaabydidi.blogspot.com <--

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne motywacje ♥
    Obserwuję :*
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie inspiracje! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Inspiracje fajne :D
    Też pisałam egzaminy :D Ale nawet łatwe były :)

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)