wtorek, 19 kwietnia 2016

Dresslink: Wishlist

Hej kochani ♥
Jak tam u Was? Ja jutro już kończę pisanie egzaminów. Najgorsze (czyli część przyrodnicza) już za mną. :) A przechodząc do posta, dzisiaj jak sam tytuł mówi przygotowałam króciutką wishlistę ze sklepu Dresslink (kliknij). Cieszę się, że dostałam możliwość współpracy z tą firmą, w sumie nawet się tego nie spodziewałam. :) Zmieniając temat, często dostaję pytania na moim ASKU, odnośnie sklepu CNDirect. Jeśli jesteście ciekawi jak wygląda moja współpraca z tą firmą, czy warto czy też nie, to mogłabym zrobić o tym post. Koniecznie dajcie znać na dole. :) Ale dzisiaj zapraszam Was do obejrzenia rzeczy, które wybrałam. Nie jest tego dużo, ale nie chciałam przesadzić z ilością. Napiszcie czy podoba Wam się mój wybór oraz czy mieliście styczność z firmą Dresslink? 

+ O czym chcielibyście kolejny post? :)


Koszula (KLIK)


Pędzelki (KLIK)


Maseczka (KLIK)


Plecak (KLIK)

Dziękuję wszystkim, którzy pomagają mi i klikają w linki.
Jeśli będę mogła się jakoś odwdzięczyć- piszcie śmiało! :)

17 komentarzy:

  1. Gratuluje wspolpracy! ;)
    Poklikalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. SSupi post:) Poklikałam i mam nadzieje że wpadniesz do mnie i poklikasz bo w sumie trzeba sobie pomagać hah:)

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kliknęłam we wszystkie linki:) Najbardziej podobają mi się pędzelki.
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. poklikane! :) mogłabyś zrobić dla mnie to samo w tym poście? http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/04/ubrania-z-banggood-pierwsza-przesyka.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki ten plecak! :) Podoba mi się Twój wybór :)
    Oczywiście poklikałam.
    Pozdrawiam
    http://ksosna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikane (naprawdę)!
    Obserwuję już dawno i zapraszam do siebie zuziaforstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kiedyś współpracowałam z Dresslink (ale po szczerości nie byłam z tej współpracy zadowolona - chcieli zbyt dużo reklam). Ładne rzeczy wybrałaś :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy, zastanawiam się nad kupnem maseczki ;)
    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie zrob post o cndirect :) pomozesz mi

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję,że testy poszły ci dobrze :) Ta koszula w kratę skradła moje serce :)
    kikawww.blogspo.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy! Lubię posty takiego typu ;)

    Zapraszam, MAI BLOG♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Możesz zrobić post o współpracy z tą firmą z chęcią poczytam :)
    poklikałam i zaobserwowałam
    Mój blog-Sanserose

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulację współpracy :D JESTEŚ SLICZNA :*
    zapraszam do siebie :) http://foylivee.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :D
    Jestem ciekawa, jak wyglądają takie współprace :D

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa tej maski:)

    https://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)