środa, 27 kwietnia 2016

Bransoletki, które najczęściej noszę

Hej kochani! ♥
Co tam u Was? Ja przez cały ten tydzień mam luźne lekcje, więc mam czas, żeby dodać coś dzisiaj. W tym poście, jak już zdążyliście pewnie zobaczyć, przygotowałam dla Was bransoletki, które najczęściej noszę. Co prawda są to tylko cztery, ale myślę, że to całkiem fajny pomysł. Jeśli jesteście ciekawi zapraszam do oglądania. :) 

1. Bransoletka (prezent)




 2. Bransoletka



3. Bransoletka



4. Bransoletka (Soufeel)


Tę bransoletkę opiszę Wam dokładniej, ponieważ jest to bransoletka od Soufeel (Click) .
Dostałam ją ze względu na współpracę z tą firmą. Bransoletka jest cała ze srebra. Produkt jest bardzo wytrwały i na prawdę warty zakupu. Możecie mieć darmową wysyłkę za zamówienie powyżej 50 dolarów, a gwarancja jest ważna cały rok, co znaczy, że możecie zwrócić zamówienie przez 365 dni od odbioru!

Serduszko ze zdjęciem (Click)

Kajdanki (Click)


Aparat (Click)


Literka (Click)





Serduszko (Click)

Na koniec dodaję jeszcze kilka zdjęć bransoletki. Wspomnę jeszcze, że paczka była bardzo dobrze zapakowana i nic nie zostało uszkodzone.














~***~
Chciałabym jeszcze podziękować za tylu obserwatorów i za to, że jest Was coraz więcej! ♥

34 komentarze:

  1. Podoba mi się ta bransoletka od Soufeel, podobnie wyglądają moje charmsy, dawno ich nie nosiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne :)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne są te brasoletki <3 (dopiero zaczynam blogowanie rady mile widziane)
    Zapraszam na mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. zapomniałam dopisać oczywiście zaobserowałam! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne bransoletki! Szczególnie spodobała mi się ta przywieszka z kajdankami ^^
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne bransoletki :)
    Obserwuję :)

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post :3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są świetne jednak najbardziej spodobała mi się typu "aparat" :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie podoba mi się bransoletka z Soufeel! Inne też są spoko, jednak ta najbardziej pasuje do mojego stylu :) Świetny post, widać, że się napracowałaś!
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta pierwsza jest śliczna, mam wisiorek który wygląda podobnie:)
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnia najlepsza :3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ale sliczniutkie masz te bransoletki :* a najbardziej podbiła moje serce 4 :*
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. 2 mi się podoba, reszta raczej nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne bransoletki! Tez mam parę swoich ulubionych ^^
    Zapraszam u mnie przepis na shake waniliowy :)
    http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne bransoletki :) Najbardziej z zawieszek podoba mi się ta z aparatem.
    Pozdrawiam! passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem, która mi się podoba najbardziej :) Wszystkie są śliczne!
    Zapraszam:
    http://naszprzytulnykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystki są śliczne i napewno dodają Ci tonę uroku! Jestem na tak :)

    Relacja z Raju mąki i wody. Może wpadniesz? :) Caraibes #1

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się, że do Ciebie trafiłam. Zdjęcia w postach przecudne, ujęcia nieziemskie. Extra.
    Wpis bardzo fajny, podoba mi się
    OBSERWUJĘ, w wolnej chwili ZAPRASZAM http://karolajn-el.blogspot.com jeśli Ci się spodoba, ZAOBSERWUJ - zrobisz mi wielką przyjemność :) :*
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne bransoletki ;)

    nowy post, zapraszam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ta pierwsza bransoletka jest przecudowna, skradła moje serce ♥
    -Carmen

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne bransoletki :D
    Sama też mam takie, w których bez przerwy chodzę :)
    Tą drugą bransoletkę zrobiłaś/ktoś ci zrobił/kupiłaś? Ja mam podobną, zielona z żółtymi kwiatkami i zrobiłam mi ją przyjaciółka ręcznie sama :D

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne bransoletki, szkoda że mam tragicznie chude nadgarstki i rzadko która dobrze na mnie wygląda :(

    OdpowiedzUsuń
  24. ale cudowna kolekcja:o
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu że obserwujesz :)
    http://neciiova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię bransoletki z soufeel :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/cndirect-9-najpiekniejszych-bransoletek.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne bransoletki :0 Najbardziej spodobała mi się ta z soufeel :)
    Gattta

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)