środa, 16 marca 2016

Wishlist: CNDirect

Oczywiście na początku chcę Was przeprosić, że to kolejny post z Wishlistą, ale zapewniam, że już następny będzie zupełnie inny. Poproszono mnie o zrobienie listy życzeń, po mimo tego, że dodałam taką ostatnio. Ponieważ już złożyłam zamówienie, stwierdziłam, że dostosuję się do ich warunków. Także przychodzę do Was z kolejną Wishlistą. Bardzo proszę Was o kliknięcia. Każdy, kto poda przynajmniej 3 ceny w komentarzu zostanie polecony w następnym poście. (Liczą się komentarze do tego postu oraz do poprzedniego).
 
 
TOP (KLIK)
 
 
 
KOSZULA (KLIK)
 
 
SWETEREK (KLIK)
 
 
BLUZA (KLIK)
 
 
TOREBKA (KLIK)
 
 
TOREBKA (KLIK)
 
 
NASZYJNIK (KLIK)
 
 
LAMPA (KLIK)
 
~***~
Podobają Wam się rzeczy?
Co sadzicie o CNDirect?
 
 
 



21 komentarzy:

  1. Torebka wygląda na porządną :)
    Poklikałam :)

    Mam prośbę czy mogłabyś kliknąć u mnie, z góry dziękuję :)
    http://wildstrawberryand.blogspot.co.uk/2016/03/wiosnalato-wishlist-ubraniadodatki.html

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna wishlista :) oczywiście wszystko kliknięte! <3 mogę liczyć na pomoc u mnie? http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/03/dresslink-co-zamowiam-tym-razem.html
    z gory dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczy są świetne na prawdę :)
    http://julietguliet.blogspot.com/ mój blog, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 4,19$
    5,09$
    4,89$
    Top i sweterek najbardziej mi się spodobały i cenowo wcale nie są drogie,ciekawi mnie materiał tych ciuchów. W ramach współpracy dostajesz od nich paczki? Jak tak to jesteś z nich zadowolona? Polecam serdecznie,żebyś napisała takiego posta,ja bym z chęcią go przeczytała :)
    Pozdrawiam zapraszam do siebie / kikawww.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne :)
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  7. Od jakiegos czasu obserwuje ,takze czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wpadła mi w oko biała koronkowa bluzka *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele słyszałam o tej firmie. Świetna bluza! ☺

    ZAPRASZAM ☺
    normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza jest cudowna. Torebka i naszyjnik najbardziej mi się podobają :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. kolejny świetny post, ale mam pytanie:)
    obserwuję cię od dawna ale od kiedy blogujesz tak ogólnie?
    zapraszam do siebie, za komentarz/obserwacje będę wdzięczna! blog - klikaj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Blog powstał wcześniej, jednak blogować, dodawać posty zaczęłam 9 stycznia. Wcześniej pojawiały się jakieś, ale raz na miesiąc. Od początku stycznia wszystko działa regularnie i oby tak zostało :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy, bluza swietna <3 poklikane

    http://wooho11.blogspot.com Nowy post-zapraszam! :) Jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, to duża motywacja-dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikałam drugi raz ! :) możesz poklikać u mnie jeśli znajdziesz chwilkę? :* http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/03/sukienkowy-klimat-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy top jest śliczny ;)
    www.itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Lampę też mają? Jestem w szoku :D
    Poklikane:)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)