sobota, 12 marca 2016

Przesyłka od CNDirect + Wishlist

 
Hej kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszą przesyłką z firmy CNDirect. Paczka przyszła mi po niecałych dwóch tygodniach, więc całkiem szybko. Jestem w pełni zadowolona z rzeczy. Wszystko przyszło dobrze zapakowane i nic nie zostało uszkodzone. Mam nadzieję, że będę mogła kontynuować współpracę z tą firmą, więc oczywiście proszę Was o kliknięcia!
 
Każdy, kto poda przynajmniej trzy ceny w komentarzach zostanie polecony w następnym poście!
 
1. Pędzelki- są bardzo dobrej jakości. Nie spodziewałam się, że będą aż tak fajne. Włosie nie wypada, do tego jest ich na prawdę dużo za taką niską cenę.
 








 
Pędzelki (KLIK)
 
2.Breloczek- jest przesłodki, co musicie mi przyznać. Przyszedł identyczny jak na stronie, do tego jest za grosze, na prawdę polecam!
 


 
Breloczek (KLIK)
 
3. Zegarek jest bardzo podobny do tego z edibazzar. Bałam się, że może przyjść nie działający, ale na szczęście wszystko jest z nim w porządku. Bardzo mi się podoba, dlatego szczerze polecam! :)
 




 
Zegarek (KLIK)
 
4.Bluza jest uszyta z bardzo cienkiego materiału, ale mimo to jest bardzo fajna. Rozmiar jest okej. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to troszkę krótkie rękawy, ale mimo to i tak mi się podoba. :)
 





 
 
Bluza (KLIK)
 
+Wishlist
 
 
 
 
Bluza (KLIK) 
 
 
 
Etui na telefon+portfel (KLIK)
 
 
Torebka z uszami (KLIK)
 
 
Gąbeczka (KLIK)
 
 
Zestaw  (KLIK)
 
 
Sweterek (KLIK)
 
 
Spodenki (KLIK)
 
 
Naszyjnik (KLIK)
 
 
Obudowa (KLIK)
 
 
Zegarek (KLIK)
 
 
Sukienka (KLIK)
 
I to tyle na dzisiaj. Oczywiście bardzo proszę Was o kliknięcia. Dla Was to tylko chwila, a mi bardzo pomoże :)
Przypominam, że każdy, kto poda przynajmniej 3 ceny w komentarzu zostanie polecony w następnym poście!
 
Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz!
 


27 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy zazdroszczę Ci współpracy.
    1.Bluza z drzewem- $4.59
    2.Brelok $1.69
    3.Spodenki $5.29
    4.Zegarek z serduszkami $1.93
    5.Sukienka $6.39
    Wybrałam rzeczy, które bym kupiła :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko uczciwie kliknięte :) mogę prosić o pomoc u mnie? potrzeba mi duuużo wejść :( http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/03/dresslink-co-zamowiam-tym-razem.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka z uszami jest boska ;) wszystkie te rzeczy chciałoby się mieć na już, ciężko u nas coś takiego znaleźć.
    Obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga ;)
    http://plannalepszezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic z wyjątkiem sukienki nie przyciągnęło mojej uwagi :)
    Cenki - sukienka 6,39$
    Obudowa - 2,59$
    Breloczek 1,69$
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) / kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A wiec tak ceny to 3,59 1,69 2,89 Super lista!
    Moze wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, zegarek przecudny *.*
    Ceny:
    1.Pędzelki $3.59
    2.Breloczek $1.69
    3.Zegarek $1.99
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne rzeczy, aż się chce kupić :D
    Pędzelki: $3.59
    Breloczek: $1.69
    Zegarek: $1.99
    Bluza: $2.89
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pędzle wyglądają na miękkie. :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. 15.99
    44.99
    2.99
    Najlepszy zakup to pędzle :) ja swoje kupiłam w sephorze

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy :D
    myślałam, że to portfel dopiero po chwili ogarnęłam, że to etui na telefon :D heheh :D
    super ^^
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy dostałaś, jak i wybrałaś do wishlisty :) te spodenki z zamkiem po boku i wysokim stanem są piękne *.*

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy:)
    Bardzo ładne są te pędzelki;)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne rzeczy.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne pędzle
    obserwuję i liczę na rewanż
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana wszystko uczciwie poklikałam :) Tez z nimi współpracuję, tyle że moja prowadzącą jest zofia, nie lendy :)

    Kochana mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/nowosci-z-shein-i-dresslink.html
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  17. hej, poklikałam :) ciekawa jestem jakości tych pędzelków:)
    obserwuje chętnie przyjmuję rewanż ;*
    zapraszam do siebie:

    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Same fajne rzeczy, pędzle są rewelacyjne :)
    Obserwuję i poklikałam :)

    Mam prośbę czy także mogłabyś kliknąć linki w moim poście, byłabym bardzo wdzięczna :)
    http://wildstrawberryand.blogspot.co.uk/2016/02/dresslink-mini-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, Kochana! :* Poklikałam u Ciebie :) Ale Mam do Ciebie wielką prośbę, czy mogłabyś poklikać we wszystkie ,,KLIK,, teraz u mnie w moim poście, jest to dla mnie mega ważne. Zawsze się odwdzięczam:* http://macreateart.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist-2.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś!
    Może wspólna obserwacja? Ja już!
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny breloczek :) Bardzo mi się podoba. Niebieskie etui na telefon ;)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam pędzelki i serdecznie polecam :D Poklikałam. Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny zegarek ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Poklikane, moge prosic o to samo u siebie, bardzo mi pomozesz :)
    http://bycpiekna24.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)