piątek, 19 lutego 2016

Wishlist: propozycja współpracy z CNDirect.

Hej kochani! Takiego postu chyba nikt z Was się nie spodziewał, a ja to już na pewno. Mianowicie mam okazję, aby podjąć współpracę z na pewno dobrze niektórym znanym: CNDirect. Byłam bardzo mile zaskoczona, ponieważ myślałam, że nie mam wystarczającej liczby obserwatorów, wyświetleń itp... Nie znam się zbytnio na tym, jednak postanowiłam rozpocząć tą współpracę. Mam nadzieję, że nie odbierzecie tego źle i będziecie cieszyć się razem ze mną! :)
Asortyment tej firmy bardzo mnie zaskoczył(w pozytywnym znaczeniu oczywiście). Jest tam na prawdę ogromny wybór.
Pokaże Wam kilka produktów, które mnie bardzo przypadły do gustu :)
 
~Będzie mi bardzo miło jeśli klikniecie w podane linki~
~(jeśli będę mogła się odwdzięczyć piszcie śmiało!)~
~Poza tym każdy, kto poda przynajmniej 3 ceny w komentarzu~
 ~zostanie polecony w następnym poście :)~
 
Spódniczka (KLIK)
 
 
Spodnie (KLIK)
 

Koszula (KLIK)
 
 
 
 
Pędzelki (KLIK)
 
 
Torebka (KLIK)
 
 
Bransoletka (KLIK)
 
~***~
Dajcie znać czy podobają Wam się rzeczy oraz co sądzicie o tej firmie?
Mieliście z nią kiedyś do czynienia? :)
 
 




64 komentarze:

  1. Poklikałam! Super rzeczy! Możesz poklikać u mnie w ostatnim poście?
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  2. Jakie ładne rzeczy, kliknęłam we wszystko ;D Ta bransoletka jest taka urocza w dodatku tania :o Ostatnio bardzo popularne są rzeczy z symbolem nieskończoności. Mam nadzieję, że niedługo sama doczekam się takiej bransoletki, albo łańcuszka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebeczka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy, poklikałam we wszystko ;D Ta bransoletka jest taka urocza w dodatku tania :o Ostatnio bardzo popularne są rzeczy z symbolem nieskończoności. Mam nadzieję,że niedługo sama doczekam się takiej bransoletki albo łańcuszka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze słyszę o tej firmie ;) ale patrząc mają świetne rzeczy :D A spódniczkę mmam bardzo podobną
    zapraszam
    http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta firma ma świetne rzeczy!
    Kliknęłam we wszystkie możliwe linki.
    $2.29, $5.52, $5.99, $3.59, $3.32, $0.89

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  7. po klikane
    2.29
    5.52
    5.99
    3.59
    3,32
    0,89
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że uda Ci się podjąć współpracę z tym sklepem, poklikałam ;)
    Ceny: 5,52$, 2,29$, 5,00$
    Klikniesz u mnie w link do spodni? :)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy sliczne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i fajne dodatki :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje! Oczywiście, pomagam-klikając :)
    Spódniczka: $2.29
    Spodnie: $5.52
    Koszula: $5.99

    Pozdrawiam!
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś, poklikane :)
    $0.89
    $3.32
    $3.59
    $5.99
    $5.52
    $2.29
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Przy okazji odpowiadam na obserwacje :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ta spódniczka <3 Gratuleje współpracy ;) spódnica - 2.29 bluzka - 5.99 spodnie - 5.52 więcej nie pamietam ale oczywiście poklikałam we wszystkie :*
    Zapraszam do mnie
    http://rebelliousmode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo napisali do mnie w wakacje ale odrzuciłam propozycje ze względu na mała ilość obserwatorów i wyświetleń ;/ postanowiłam że będę podejmować jedynie współprace z polskimi firmami :) oczywiście poklikalam i życzę powodzenia ;)
    agusska--agusska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Same wspaniałe rzeczy, zwłaszcza bordowa spódnica :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie ZARA :)

    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam od nich pędzle do makijażu i jak na razie - sprawdzają się dość fajnie ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj, jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikane, piękne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Klikałam ;D
    Spódniczka; 2.29
    Spodnie; 5.59
    Koszula 5.99
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję współpracy! :)
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia we współpracy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję !! :) http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. najfaniejsza jest ta koszula :)
    poklikane :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. mam te pędzle do makijażu i są rewelacyjne!! polecam
    gratuluję współpracy :)
    co powiesz na wspólną obserwację ? jeśli jesteś za to zacznij i daj znać a ja się odwdzięczę :*
    emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne mają rzeczy, aż trudno byloby się zdecydować tylko na jedną :) hehe
    Oczywiście szczerze pomagam i klikam: 2,29$, 5,59$, 5,99$, 3,59$, 3,39$


    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie sukienki oraz baner Sheinside? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  25. Koszula zawodowa <3 zakochałam się chyba w niej.
    Obserwuję i zapraszam do mnie, może znajdziesz coś dla siebie ;)
    http://plannalepszezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo szukam dobrych pędzli do makijażu :) chyba się skuszę na te twoje :)
    zapraszam:

    http://zakamarki-szafiarki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Posiadam takie same pędzle do makijarzu i jestem bardzo zadowolona, lepszych do tek pory nie znalazłam!
    http://clauddfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz świetny gust. Spódniczka rewelacja ;-) ps.:poklikane wszystkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję współpracy! Bardzo ładne rzeczy. Ceny: 2.29, 5.59, 5.99, 3.59, 3.39, 0.89 wszystko w $
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję współpracy. Bardzo podobają mi się pędzle i koszula :) Życzę powodzenia i miłej niedzieli
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję współpracy!

    Spódniczka: $2,29
    Spodnie: $5,59
    Koszula: $5,99

    Zapraszam do mnie, wróciłam po prawie rocznej przerwie i będzie mi niezmiernie miło jeśli zajrzysz.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo dobry gust, spodnie i torebka- klasa !

    może wspólna obserwacja ?
    zapraszam do nas :)
    http://wobiektywiezycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My rownież obserwujemy, dziękujemy za obserwacje u nas :)

      Usuń
  33. Gratuluję współpracy. Poklikałam. Obserwuję. :D
    Zapraszam do mnie! :)
    canevautrien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję współpracy, bardzo ładne rzeczy sobie wybrałaś. Masz też świetnego bloga, ciekawie piszesz i masz bardzo ładną szatę graficzną. Obserwuję :)
    Spódniczka: 2.29$
    Spodnie: 5.59$
    Pędzelki: 3.59$
    Poklikałam we wszystko :)

    Zapraszam na nowego bloga - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne mają rzeczy, aż trudno byloby się zdecydować tylko na jedną :) hehe
    Oczywiście szczerze pomagam i klikam: 2,29$, 5,59$, 5,99$, 3,59$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie sukienki oraz baner Sheinside? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria


    OdpowiedzUsuń
  36. Powodzenia we współpracy, aby jak najdluzej :) !
    $3.59 , $5.59, $2.29 - i rowniez poklikalam
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny post! Obserwuję i liczę na rewanż! Pozdrawiam!♥
    Mój blog - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Mają świetne rzeczy! Podobają mi sie ;)
    Zapraszam do mnie http://xlivi00.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  39. Życzę udanej współpracy!!! :D
    Poklikałam :)
    Spódniczka 2,29$
    Spodnie 5,59$
    Koszula 5,99$
    Pędzle 3,59$
    Bransoletka 0,89

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  40. wszystko uczciwie poklikałam :)

    Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/cndirect-bezowe-sandaki-z-wiazaniem.html ?
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  41. Spódniczka i torebka jest super, nie miałam jeszcze nic z tej firmy, poklikałam :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzieczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  42. poklikałam we wszystko, poklikasz u mnie w najnowszym poście? :)

    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten sklep ma świetne rzeczy :)
    Kliknęłam we wszystkie możliwe linki.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  44. Super rzeczy :) Oczywiście poklikane!
    spódniczka: $2.29(przecena)
    spodnie: $5.59(przecena)
    bluzka: $5.99(przecena)

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik) | Pierwszy lookbook na yt!

    OdpowiedzUsuń
  45. Poklikałam we wszystkie linki. Nawet napisałam ceny w komentarzu, ale zacieła mi się przeglądarka i wszystko znikło.:(

    Zapraszam też do siebie.:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Czarna torebka bardzo mi się podoba. ;)
    Szczerze poklikane. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Sama mam ochotę zgarnąć takie pędzelki :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zainteresowały mnie pędzle, chętnie sprawdziłabym, czy są równie dobre jak np. Hakuro. Poklikane: 2.29, 5.59, 5.99, 3.39, 0.89
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluje :) torebka, bransoletka i oczywiście pędzle :) najbardziej wpadły w moje patrzałki :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ceny az przerażają sodniczka za nie cąłe 3 dolary torebka za 4 spodnie również. ciekawe jak z jakością :) chociaż jak przeliczymy na złotówki to powiedzmy że ceny prawie rynkowe :) pozdrawiam
    pozostacosba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. ceny az przerażają sodniczka za nie cąłe 3 dolary torebka za 4 spodnie również. ciekawe jak z jakością :) chociaż jak przeliczymy na złotówki to powiedzmy że ceny prawie rynkowe :) pozdrawiam
    pozostacosba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Najbardziej spodobały mi sie pedzle :D

    http://urodowo-u-pauliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne ubranka koszula najładniejsza :)
    Zapraszam do mnie stylowepomyslu.blogspot.com
    Dziś pojawi się nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajne rzeczy ja współpracuje z newdress,a moja przyjaciułka własnie z tej firmy.Wspomniałaś,że za bardzo się nie znasz...wiec uwarzaj na rozmiary bo niektore rzeczy są bardzo małe np L jest taka jak u nas S :(

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. super bransoletka :) i koszula ! zastanowię się czy koszuli nie kupić ..
    bo idealnie by do wszystkiego pasowała :)
    w wolnym czasie zapraszam do mnie http://modnemadam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja nie miałam znimi jeszcze doświadczenia, bo jestem jeszcze początkująca :D świetne ciuchy wybrałaś :)
    spódniczka - $2.29
    spodnie- $5.59
    koszula - $5.99
    pędzelki -$3.59
    torba - $3.39
    bransoletka - $0.89

    :)) Zapraszam do mnie --> http://melassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne propozycje :) Ten zestaw pędzli przywędrował do mnie ostatnio z dresslink - są naprawdę fajne :) Oczywiście poklikałam :) Będę wdzięczna za kliknięcia u mnie :)

    http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Pierwsze współpracę to fajne uczucie! Poklikane i czekam na paczuszkę.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Poklikane!~ Świetne propozycje!:)
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)