czwartek, 18 lutego 2016

Recenzja: 2 lakiery po rocznym używaniu

Hej kochani! Co tam u Was? U mnie w porządku, pierwszy tydzień ferii praktycznie dobiegł końca, a ja jestem wręcz załamana. Czas tak szybko leci a ja nie wyobrażam sobie na razie powrotu do tych codziennych obowiązków. Ale nie przynudzając już, mam dzisiaj dla Was recenzję dwóch lakierów po rocznym używaniu. Jeśli jesteście ciekawi jak wyglądają dzisiaj zapraszam do dalszej części postu.
 
 
Pierwszy, brokatowy był kupiony w Rossmanie za ok. 13 zł (chyba na przecenie), natomiast drugi jest z Manhattanu i kosztował chyba ok. 30 zł.
 






 
Jak widzicie pierwszy już jest kompletnie nie do użytku. Po krótkim czasie używania zrobił się jak klej a teraz kompletnie wysechł.
Na początku prezentował się ładnie, choć trzeba było nakładać dwie warstwy, jednak zdecydowanie nie polecam tego produktu, ponieważ miałam wiele tańszych lakierów, które kupione o wiele wcześniej są dobre do tej pory.
 



Co do tego lakieru nie mam żadnych zarzutów. Jest taki sam jak na początku, ma bardzo dobre krycie, dlatego wystarczy tylko jedna warstwa i prezentuje się pięknie. Co prawda był trochę droższy, jednak cena jest adekwatna do jakości.
 
~***~
A Wy mieliście któryś z tych produktów?
Jaka firma lakierów jest Waszym zdaniem najlepsza?
Dziękuję za każde odwiedziny, obserwacje i komentarz!



19 komentarzy:

  1. Ja też nie chce wracać do szkoły. Obiecałam sobie, że w tym tygodniu zrobię wszystkie zadania, które dali nam nauczyciele, a tu tylko angielski ruszony :)

    Mój blog
    Mój profil na DDOB
    Mój kanał
    Mój FanPage - przez polubienie bardzo mi pomożesz
    Moja kandydatura do Blog Roku 2015

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki bardzo w moim typie :) obserwuje i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. It's such a shame for the Sally polish, it seemed like a gorgeous shade. The Manhattan shade is also beautiful! Thanks for sharing!

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że są już nie do użytku, bo kolory są piękne- jak najbardziej moje <3

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie sukienki oraz baner Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. cześć, bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. oczywiście Twój bardzo chętnie zaobserwowałam ponieważ również mi się spodobał:)
    lakiery mają bardzo ciekawy kolor niestety ja już mam ich nadmiar i nie mogę kupować już nowych':

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten drugi lakier ma bardzo fajny kolor. Ja nie mam ulubionej firmy lakierów do paznokci :)
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugi lakier ma ciekawy kolor - ja właśnie lubię ciemniejsze paznokcie :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny lakier drugi.
    I jeżeli chcesz "odzyskać" lakier, bo np: wysechł, albo jest mało płynny (niezadowalająco) to możesz wlać trochę zmywacza do lakieru (ile, to sama musisz zdecydować)
    Taka mała rada, chociaż możesz wiedzieć o tym :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy lakier ma bardzo ladny kolor, szkoda ze jest juz nie do uzytku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kolorek z Manhattanu jest piękny, ale nie lubię lakierów z tej firmy ;/Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne kolory! Ja w zasadzie zaprzestałam kupowania lakierów bo chodzę do kosmetyczki, ale używałam Rimmel
    Obserwuję i licze na to samo
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie ten pierwszy lakier jak za tą cenę :/ Ale ten brokcik ma ładny ;P drugi też bardzo ładny kolor ;P choć ja używam teraz hybryd ;P
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolory :) .
    Klikniesz pod zdjęciami w link z płaszczykiem ? Odwdzięczam się :) .

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/02/warm-winter-day.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te lakiery, szkoda, że ten brokatowy się taki okazał, bo naprawdę jest ładny :) Ale ten drugi też ma ciekawy kolorek :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia, dziwie się, że mówisz, że nie masz profesjonalnego aparatu, zdjęcia są na prawdę ładniutkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam tych lakierów, ale ten drugi chyba zakupię :) Kolor jest cudny *.*

    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten brokatowy śliczny, ale szkoda, że już się do użytku nie nadaje ...

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)