sobota, 13 lutego 2016

Początek ferii + walentynkowe inspiracje

Hej kochani!
 
W końcu doczekałam się moich upragnionych, tak długo wyczekiwanych ferii! Jestem mega szczęśliwa głównie dlatego, że w tych ostatnich tygodniach nauczyciele tak dawali w kość, że odechciewało się dosłownie wszystkiego. Udało mi się to na szczęście przetrwać i dziś w cudownym nastroju piszę tę notkę. W ostatnim poście wspomniałam, że miałam urodziny i wiele osób złożyło mi tam życzenia. Nie chciałam odpowiadać każdemu z osobna dlatego tutaj DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM  SERDECZNIE! :) Poza tym jestem bardzo szczęśliwa, że zdobyłam już tak dużo obserwatorów, jesteście niesamowici! Stwierdziłam, że jeśli zdobędę 100 czytelników zrobię jakiś konkurs :) Mam już pewne plany, ale o tym w swoim czasie. :) Nie przedłużając już przejdźmy do drugiej części postu. Jak pewnie wiecie jutro jest 14 luty, a co za tym idzie... walentynki! Z tej okazji przygotowałam dla Was trochę inspiracji. Szczerze mówiąc nie planowałam dodawać dzisiaj postu, ale pomyślałam, że fajnie by było wstawić coś walentynkowego. Także kończę z tym przynudzaniem i zapraszam do oglądania!
 








 
Mam nadzieję, że post się spodoba.
Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz!



55 komentarzy:

  1. Piękne inspiracje! Bardzo lubie takie posty.
    _________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&beauty expert

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo romantyczne inspiracje.
    Gratuluję tylu sukcesów na blogu w tak krótkim czasie! Oby tak dalej powodzenia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, zamiast samego linku zaznaczył mi się jeszcze poprzedni komentarz ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja będę dla chłopaka robiła babeczki z takim kremem :)

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też było tak, że ostatni tydzien przed feriami to masakra w szkole, az nie posżłam w piątek bo nie dawałam rady. Ale na szczęście teraz te ferie

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne inspiracje, kocham je przeglądać :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ferie mialam wcześniej :-(
    Udanego wypoczynku świetne inspiracje:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Ja muszę w ferie ogarnac powtórki do egzaminu. Miłych ferii
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post ;) lubię takie!;) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeej, zazdroszczę ci...Ja właśnie kończe ferie i jutro do szkoły :(
    Świetne inpiracje :)
    aleksaandrinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie niestety ferie się skończyły dwa tygodnie temu. Ale super spędziłam ten czas. A co do inspiracji to są fantastyczne, lubię takie posty :)
    Zostawiam obserwację i liczę na rewanż

    http://klaudiaklutkowskafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne inspiracje do zrobienia paznokci właśnie dzisiaj! :)
    A te truskawki wyglądają przesmacznie, a mój chłopak napewno się ucieszy!

    Pozdrawiam i obserwuję!
    Zapraszam do mnie-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne inspiracje! Ja niestety już daaaawno skończyłam ferie :/

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne inspiracje!
    Moje ferie też się dopiero zaczeły :)

    http://want-cant-must.blogspot.com
    Jeśli podoba ci się blog, zaobserwuj,skomentuj:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog i post:) zapraszam do mnie kllaudus.blogspot.com obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz jakieś konkretne plany na ferie, czy tylko "słodkie lenistwo"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie nie wyjeżdżam, ale planuję w pełni poświęcić czas na bloga oraz zacząć regularnie ćwiczyć. Czeka mnie również sporo nauki, więc będzie ciekawie :)

      Usuń
  19. Jak zwykle świetny post!♥

    Zapraszam do siebie:) - MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne inspiracje :) Też mam początek ferii :P

    Mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  22. Super ten post :) ja już obserwuje jako Jula ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogę zrobić czynnego linka, lecz już u mnie byłaś mój blog
      http://rebelliousmode.blogspot.com/

      Usuń
    2. To nic, że nie możesz zrobić czynnego linka, odwiedzam też te, w które nie da się kliknąć :) Po prostu napisałam, że najlepiej czynny, bo tak jest najwygodniej :)

      Usuń
  23. Ja swoje ferie niestety kończę, ale tobie życzę udanych :). Świetne inspiracje.

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Też zaczynam ferie :D. Bardzo fajny post. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja miałam ferie ostatnia i strasznie ci zazdroszczę! Świetne inspiracje :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale świetne inspiracje :)
    Udanych ferii :)
    Obserwuje ;)
    asienkaasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie cierpię szumu wokół walentynek niestety;/ Poza tym, nie rozumiem fenomenu tego święta.
    Zapraszam do mnie:) Pomożesz mi w klikaniu? *KLIK*. Dziękuje za pomoc, z przyjemnością odwdzięczę Ci się!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie urocze fotki! *-* życzymy udanych ferii! My również zaczynamy :)

    Pozdrawiamy ciepło :)
    I w wolnej chwili zapraszamy : http://beestyourfashioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Naprawdę świetnie, że twój blog się rozwija! Oby tak dalej. :)

    Mój Blog! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. super inspiracje, a na ciasteczka narobilas mi niesamowitej ochoty :P i co ja biedna mam zrobic teraz, o 23:20 juz nie wypada wcinac slodkiego :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam takie posty :D Słodziutkie inspiracje!

    meengie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wonderful Post and So many cute photos ^^ Love It!

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Też zaczęły mi sie ferie + cudne inspiracje ♥

    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne inspiracje! Uwielbiam takie posty dzięki nim mogę się sama zainspirować haha

    Pozdrawiam, xoxo

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Przeurocze i inspirujące zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczne inspiracje!
    ¦ZAPRASZAM CIEPLUTKO! NA MOIM BLOGU ZACZĘŁAM PISAĆ KSIĄŻKĘ o przyjaźni¦
    Super blog obserwuję <3

    ¦ Mój Blog - klik! ¦

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia :3
    Paznokcie (szczególnie te pierwsze) - boskie <3
    Tak ogólnie jestem tu pierwszy raz, super blog. Obserwuję^^

    >> born-to-be-a-bitchh.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  38. Szczęśliwych i bezpiecznych ferii :D
    Inspiracje cudne :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Udanych ferii dla Ciebie! Obserwujemy :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja już niestety nie mam czegoś takiego jak ferie, a szkoda :) Ciekawe inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Też mam teraz ferie! Miłego wypoczynku. ;*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  42. Słodkie inspiracje, super blog :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjęcia :D
    Zapraszam do mnie http://fottomi.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Takie pyszności OMG *-* Świetne inspiracje! ;D Nawet po walentynkach robi się walentynkowy nastrój :3

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)