środa, 3 lutego 2016

MY EVERYDAY MAKEUP ROUTINE

Jestem osobą, która jest chyba uzależniona od makijażu, choć muszę przyznać,
że już troszczę mi przechodzi. Moja "tapeta" na specjalne okazje zaczęła się zmieniać
w o wiele lżejszy makijaż i szczerze: tak mi lepiej!
Zauważyłam, że po mojej zmianie cera stała się o wiele ładniejsza, co było jednak
oczywiste, bo wiadomo, że kosmetyki zatykające pory lub tym podobne nie są dobre
dla skóry. Jednak dla mnie, mimo wszystko to było oświecenie! :D
Chciałabym Wam pokazać jak wygląda teraz mój codzienny makijaż.
Nie używam jakichś nie wiadomo jakich kosmetyków, jednak
dodaję ten post na prośbę pewnej osoby, (którą bardzo serdecznie pozdrawiam!)
więc nie bądźcie dla mnie zbyt surowi. :D
 
Na samym początku nakładam oczywiście podkład. Tego już Wam kiedyś pokazywałam chyba w haulu kosmetycznym.
Następnie utrwalam makijaż pudrem z AVON. Musze przyznać, że kosmetyk spełnia moje oczekiwania, używam go już bardzo długo i nie zamierzam z niego rezygnować.
Następny etap: MASCARA.
Ja używam tej z MAYBELLINE i na prawdę bardzo podkręca i wydłuża rzęsy.

 
 
 
Oczywiście usta nie mogą pozostać bez niczego! Nakładam na nie błyszczyk lub pomadkę z EVELINE.
Błyszczyk niestety nie wiem z czego jest, jednak na ustach wygląda prześlicznie! Jest chyba moim faworytem. :)
~...~
To by było na tyle dzisiaj. Mam nadzieję, że Wam się podoba.
ORAZ: Dziękuję bardzo mocno za ponad 20 obserwatorów oraz prawie 6 000 wyświetleń od 9 stycznia!
Jesteście kochani! ♥
 
 
 
 

93 komentarze:

  1. ja na co dzien zrezygnowałam z makijazu - czuję ze wyglądam jak cień człowieka, ale daje skórze odpocząć - przynajmniej do ferii :P :P miałam bardzo poodobny błyszczyk! mój był akurat z eveline i bardzo go lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście używam tylko mascar i ewentualnie czegoś na usta. Ostatnio mega mi się spodobały kawowe kolory szminek :D Również mam pomadkę z Eveline :)
    Życzę dalszych sukcesów!
    Pozdrawiam :)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam jedynie mascary i to też nie zawsze, może kiedyś zacznę coś z podkładem, ale boję się tego, bo się nie znam i nie umiem tego rozkładać ładnie :D okaże się kiedyś haha
    życzę jeszcze więcej sukcesów na blogu :*

    obserwuję i zapraszam do tego samego :)
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kosmetyki! Szkoda, że nie pokazałaś zdjęcia, na którym masz na sobie ten makijaż :(
    ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, niestety choroba mi na to nie pozwoliła... :)

      Usuń
  5. podkładu używam i kocham. tego kita do brwi nie lubię, za ciemny :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny tusz!! Miałam już parę razy. Uwagę zwróciło mi Twoje zdjęcie z kotem, świetne
    Zapraszam: Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podstawowe kosmetyki swiata :P
    własnie podkład, puder i oczywiście tusz dają bardzo delikatny i naturalny makjaż. Sama uwielbiam na codzien malowac się własnie tylko takim zestawem, ale jednak obowiązkowo u nie jezcze idzie lekkie wypełnienie brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również zdarza się czasami wypełnianie brwi, jednak nie jestem w tym za dobra i słabo mi to wychodzi.. :D

      Usuń
  8. Też nie mogę wyjść z domu bez błyszczyka ;) obserwujemy?
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję tylu wyświetleń, ja się nie maluję :)
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również używam tego podkładu i uważam, że jest świetny!
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno temu używałam tego podkładu. Zużyłam ze 3 opakowania, a potem... nagle zaczął mi przeszkadzać. Możliwe, że coś w nim zmienili ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog :)
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. nie kojarzę żadnego z kosmetyków niestety...:)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomadka fajna :D błyszczyków jakoś nie używam :D
    Konkurs u mnie zapraszam,bardzo proste zasady ;)
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/02/wholesalebuying-wishlist-konkurs-wygraj.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Też używam tego tuszu, tylko szkoda ,że od niego zaczęły wypadać mi rzęsy :(
    http://wikaandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Mi nie wypadają na szczęście i dobrze się sprawdza.. :)

      Usuń
  16. pomadka mi wpadła do gustu :) Obserwujemy ? :) Jesli tak - zacznij, na pewno się odwdzięczam:) zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tusz ma fajną szczotę taką jakie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Make up nie jest moim jakimś "must have", bez niego również wyjdę na ulicę czy do szkoły. Wręcz czuję się lepiej bez niego, tak lżej, jakby bez niepotrzebnej maski.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm.. nigdy nie używałam tego tuszu, a muszę przyznać, że szczoteczka wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja od makijażu nie jestem uzależniona, bo zwyczajnie nie umiem się malowac:p myślę,że gdybym była bardziej cierpliwa to "Tapeta" byłaby moim codziennym kompanem:D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post ! Masz super bloga =D

    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny post
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też jestem uzależniona od makijażu ;d polecam podkład w musie jest naprawde bardzo delikatny :)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super post , ja zazwyczaj sie nie maluje bo jestem wielkim leniem xd
    Obserwujemy ? jezeli masz ochotę napisz u mnie na blogu :)
    Paulinandmee.blogspot.com milo mi bedzie jezeli skomentujesz nowy post :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię ten tusz do rzęs, fajny post:)
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nawet nie mogę na co dzień nosić makijażu (zakaz szkolny), ale dobrze, że przerzuciłaś się na "lżejszą" wersję :)

    divine-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się twój codzienny makijaż. Jest naturalny, nie wyzywający. Jestem ciekawa tego błyszczyku, skoro mówisz, że jest taki dobry ;)
    Może obs za obs?
    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mogłaś pokazać siebie w makijażu :D

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ja również jestem uzależniona od makijażu. W nim czuje się lepiej

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za obserwację i komentarz, również obserwuję :*

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ja bez makijażu się nie ruszam z domu xd Obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam ten tusz i bardzo fajny jest :)
    Też jestem uzależniona od makijazu :D
    Obserwujemy? Daj znac u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Też mam ten puder c:
    Obserwuje i zapraszam do mnie - http://denseiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Hejka. Masz bardzo fajnego bloga. Zapraszam na swojego http://worldbyjulie.blogspot.com Może obserwacja za obserwację? Jeśli tak to napisz na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Super kosmetyki :) Zaciekawiłaś mnie tym podkładem :D
    Również obserwuję :*
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawa pomadka, jaki odcień?;)
    Przyjazny blog. :) Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie używałam nigdy tych kosmetyków, ale wydaje mi się, że ten sam tusz używa moja mama haha.

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja się jeszcze nie maluję. Gratuluję statystyk!

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja się jeszcze nie maluję. Gratuluję statystyk!

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ciekawy pomysł na makijaż :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję takiego świetnego wyniku ^^
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zdjęcie obserwuje i liczę na rewanż http://wikimiki654.blogspot.com /

    OdpowiedzUsuń
  43. Widać że malujesz się delikatnie Używałam kiedyś tej mascary, ale jakoś nie przypadła mi do gustu.
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Nice makeup, have a good weekend

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajny post szkoda ,że nie pokazałaś się w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam ten podkład :) Szczególnie Matt :) piękny kolor błyszczyku :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super pomysł, mam nadzieję że będzie druga część tego postu ze zdjęciami jak wygląda makijaż u ciebie.
    Obserwuję :) http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo lubię podkład Affinitone, idealnie nadaje się na codzienny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ciekawy blog i post :) Ja używam podkładu z firmy Ingrid, który był niewiarygodnie tani i jest niewiarygodnie dobry :3 Używam korektora z MissSporty, który bardzo polecam oraz pudru z Bell. Bardzo dobry, jednak mało wydajny ;( Do tego pomadka z Maybelline i voila! Makijaż gotowy :)
    Zapraszam do swojego kociego bloga: always-be-a-cat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja także jestem uzależniona od makijażu, najbardziej od eyelinera :D
    szkoda, że nie pokazałaś koloru tej szminki z eveline :(
    zapraszam do mnie:KALA

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne kosmetyki! Ja maluję się praktycznie tak samo, używam jeszcze korektora i różu :)
    Bardzo podoba mi się twój blog, zaobserwowałam :)
    Pozdrawiam

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. ja ostatnio uzależniłam się od mocniejszego podkreślania oczu, ale za to usta dalej zostawiam delikatniejsze
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  53. Szkoda,że nie pokazałaś koloru pomadki.. Opakowanie bardzo fajne!.
    Mój Blog - klik!
    Klikniesz w link podany w poście?. (sprawdzam)Jak tak napisz komentarz.
    Bierzesz udział w konkursie, lub z miłego uczynku kliknij.
    Dziękuję Gorąco! Buziaki .

    OdpowiedzUsuń
  54. Czasami im mniej tym lepiej ;-) fajny blog
    Wpadniesz ??
    http://fanofbooks7.blogspot.com
    Pozdrawiam !!!
    +obserwuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Mam tę samą pomadkę z Eveline :)
    obserwujemy ? Ja już obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Dobrze, że zmieniłaś makijaż. Nie będzie niszczył ci tak skóry :)

    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  57. Super kosmetyki , ja też używam podobnych kosmetyków do makijażu :) .
    Obserwujemy ? :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Uwielbiam kosmetyki z Eveline:)))
    Obserwuję.

    allofmonika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja myślę, że każda dziewczyna przechodziła przez ten moment w życiu, w którym nakładała niemożliwie dużą ilość tapety ;) Ja tak miałam, a teraz maluję się podobnie jak Ty i jest mi tak duuuuużo razy lepiej :)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  60. Lżejsze makijaże są o wiele lepsze no i wyglądają naturalniej. Ja się maluję od święta mimo, że mam prawie 20 lat xD
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny wpis :)
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Ciekawa jestem tego tuszu, muszę wypróbować :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja nie wyjdę z domu bez kresek, zrobionych eyelinerem i wytuszowanych rzęs! :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo dobre kosmetyki :)
    Ja używam balsamu do ust, szminek, cieni do oczu i maskary :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Twój makijaż jest całkiem spoko. Nakładasz bardzo mało kosmetyków wiec na pewno wyglądasz naturalnie! Ja kiedyś malowałam się codziennie, a mój makijaż był trochę nie odpowiedni dla mnie. Jednak teraz nie maluję się wcale, jak idę do szkoły to nałożę jedynie korektor pod oczy :D
    Littleredcherrysmile

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja uwielbiam się malować! :D
    obs/obs?jak tak, to zacznij i daj znać u mnie! :)
    Mój blog--KLIK gaba-gabaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. A mi tam jest dobrze i bez makijażu. :D Gratuluję tylu wyświetleń i obserwatorów, oby było ich jeszcze więcej. :) również obserwuję c:
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  68. Z mojej ,,tapety składa się tylko podkład :)

    Pozdrawiam :)
    ♥Faustii♥

    OdpowiedzUsuń
  69. Z mojej ,,tapety składa się tylko podkład :)

    Pozdrawiam :)
    ♥Faustii♥

    OdpowiedzUsuń
  70. Dobrze, że nie używasz zbyt dużo. Ja używam podobnych kosmetyków ale często używam jeszcze bronzera z Maybelline który dodaje tego uroku ; )

    pozdrawiam, Ilonciaaa

    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  71. ja używam tylko pudru, maluję rzęsy i błyszczyk i brwi, to tyle :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Mój makijaż wygląda podobnie. Ale zamiast tuszu używam kredki do oczu :-)

    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Mój makijaż wygląda podobnie. Ale zamiast tuszu używam kredki do oczu :-)

    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Mój makijaż jest też bardzo naturalny i lekki :) Takie lubię najbardziej i najlepiej się w nich czuję.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  75. Szczoteczka od tuszu wygląda na bardzo fajną :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Hej! Zostałaś nominowana do LBA. Więcej na moim blogu.

    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  77. Superr post! Czekam na więcej
    Zapraszam do mnie

    toblogpauliny.blogspot.com

    Dopiero pierwszy post :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  79. Zawsze chciałam wypróbować tę maskarę z Maybelline, bo duże szczoteczki najbardziej lubię. Sama nie wiem, dlaczego nigdy jeszcze jej nie dorwałam na żadnej promocji.
    Niestety, twarzy (w sensie podkład, puder etc.) nie mogę malować :( Ale ten podkład zawsze mnie kusił, bo słyszałam dużo pozytywnych opinii.

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  80. Również posiadam tą pomadkę i jestem z niej bardzo zadowolona :) Świetny blog, obserwuję! ♥

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja muszę jeszcze mieć róż i korektor pod oczy. Ale na co dzień nie maluję się wcale. Do pracy chodzę na 5 rano, więc zwyczajnie wolę pospać;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Dobry post i super blog!
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  83. żądnego z tych produktów nie miałam, choć maskara ma bardzo ciekawą szczoteczkę :D
    mi makijaż dodaje pewności siebie, choć czasem mi się wydaje że zbyt mocno akcentuję oko, a bez tego też byłoby dobrze :) ale to tak z przyzwyczajenia :P
    pozdrawiam :))
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)