wtorek, 16 lutego 2016

HAUL: kilka nowości w mojej szafie!

 
Hej kochani! 
Ostatnio udało mi się odwiedzić second-hand, dlatego dziś chciałabym pokazać Wam kilka rzeczy, które tam upatrzyłam. Na dworze robi się coraz cieplej a ja tak tęsknię za latem i wakacjami, że nie mogłam się powstrzymać i kupiłam kilka rzeczy na cieplejsze dni. Wszystko co Wam teraz pokażę wyniosło mnie dokładnie 50 zł. Uważam ,że jak na tak dużo rzeczy to malutko. Nie przedłużam już, a ciekawych zapraszam do oglądania!
 

 



 
1. Pierwsza rzecz to koszula. Urzekł mnie ten czarny kołnierzyk oraz to, że z przodu jest krótsza a z tyłu dłuższa.
 

 
2. Koszulka w paseczki bardzo ładnie się prezentuje. Najbardziej podoba mi się w niej chyba kieszonka, która wygląda naprawdę uroczo. :)
 

 
3. W tej bluzeczce zakochałam się ze względu na jej kolor i koronkowy tył, będzie wręcz idealna na upalne letnie dni.
 


 
4. Sweterek, który po założeniu wygląda na prawdę prześlicznie! Uroku dodaje mu zamek z tyłu. Na pewno często będę w nim chodzić.
 

 
5. Sweterek z H&M. Bardzo podoba mi się, że jest taki brokatowy oraz jego przedłużony tył. Myślę, że niedługo zobaczycie jakąś stylizacje z nim w roli głównej.
 


 
6. Ostatnią rzeczą i chyba tą najpiękniejszą jest sukienka. Zakochałam się w niej dosłownie od pierwszego wejrzenia.
~***~
 
Także to by było na tyle w tym poście. Mam nadzieję, że Wam się podoba!
Dajcie znać co sądzicie oraz Czy Wy robicie czasem wypady do second-handu?
Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz!
 



43 komentarze:

  1. Piękne rzeczy, tylko trochę się gubię jak zdjęcia są nad nazwą i nie wiem co do czego :)
    Najbardziej mi się podoba Sukienka i sweter z zamkiem z tyłu
    Mój blog
    Mój profil na DDOB
    Mój kanał
    Mój FanPage - przez polubienie bardzo mi pomożesz
    Moja kandydatura do Blog Roku 2015

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To następnym razem będę pamiętać i dodam opis przed zdjęciem, dziękuję za wskazówkę! :)

      Usuń
  2. Super rzeczy :).
    Klikniesz pod zdjęciami w link z płaszczykiem? Z góry dziękuje :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/02/warm-winter-day.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy, najbardziej do gustu przypadła mi bluzka w paski.
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne rzeeczy!

    rosalie-rosaalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No jestem pod wrażeniem świetne rzeczy udało ci się kupić.. :)
    Zapraszam cię na mojego bloga : mela-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe rzeczy, typowo w moim stylu :)
    Obserwuję i zapraszam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał, świetne ubrania! :) Urzekła mnie koszulka w paski oraz biały sweter :)

    http://klaudiaklutkowskafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne :D a zwłaszcza ten zegarek *o*
    zapraszam
    http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny zegarek ! :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy zegarek! :)

    Pozdrawiam, xoxo

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój blog-klik obserwuje super blog i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Te rzeczy naprawdę są z second-hand?!?! W życiu bym nie pomyślała, że takie świetne ubrania można tam upolować. Kiedy ja odwiedzałam (jak mieszkałam w polsce) to wszystkie rzeczy były typowo babcine...
    Mój blog | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne wszystko! Najbardziej podobała mi się bluzeczka w paski, kocham takie :D i sweterki :D
    Tyla rzeczy za tak mało hajsu? Nieźle :)
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszulka w paski jest moim ulubieńcem. Sukienka też bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam kamilalazar.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczny zegarek

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza bluzka podbiła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka przepiękna :)) Też kupuję w second-handach :D Chyba muszę się niedługo wybrać na jakiś shopping :)
    julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny zegarek:)
    obserwuję jako #77, zapraszam do siebie na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Są naprawdę świetne ! Obserwujemy ?
    http://niki-mause.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale uroczy zegarek <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka jest rzeczywiście bardzo ładna. W second-handach czasem można znaleźć naprawdę fajne, oryginalne rzeczy :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne ciuszki :) Najbardziej podoba mi się ta w paseczki :D
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się ten sweterek z H&M, śliczny *-*
    Zapraszam u mnie nowy post :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zakupy i za taką cenę to się opłaca ;)
    podoba mi się ;)
    zapraszam do obserwacji ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakupy świetne. Fakt jak na 6 ciuszków i to takich ładnych wydałaś 50zł to nie dużo. Ja nie chodzę do SH ponieważ w mojej miejscowości rzucają się na wszystko i nie da się w ogóle nic pooglądać :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Taką bluzeczkę w paski, to sama chętnie bym przygarnęła :) Ja ostatnio kupiłam jeansową kurtkę od Tommy'ego Hilfigera za 10 zł! :)
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne rzeczy, zwłaszcza sukienka przyciąga wzrok, w dodatku nie widać, żeby były zniszczone. Gdyby nie było napisane, że są z sh, to z pewnością powiedziałabym, że są nowe.;) Śliczny jest ten zegarek! *-*

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy ten zegarek też jest z SH? Cudowny <3 Lubię czasem zajrzeć do sh można tanio kupić fajne rzeczy. Świetna sukienka :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zegarek jest z edibazzar, był o tym post ;)

      Usuń
  29. Też tęsknie za latem . Cudne ubrania


    bellaapsel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne ubrania, szczególnie bordowy sweterek, ostatnio ten kolor bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  31. To świetnie, że publicznie piszesz, że te rzeczy są z second handu. Nie wiele osób się do tego przyznaje. Ja jeszcze nigdy nie kupowałam w sh, zawsze czekam na wyprzedaże w sklepach, ale jak zobaczyłam Twojego posta... kurcze, są to naprawdę świetne rzeczy! Chyba się sama wybiorę w wolnym czasie coś poszukać. : )
    Pozdrawiam cieplutko :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście Twojego bloga zaobserwowałam z przyjemnością, ponieważ bardzo mi się spodobał :)

      Usuń
  32. I właśnie za to uwielbikam buszować w SH, bo można ubrać się za grosze, a wciąż wyglądać modnie i stylowo- kochana jesteś doskonałym tego przykładem :)
    sukienka i bluzka piękne Ci się trafiły- świetne łupy ! <3

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie sukienki oraz baner Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  33. super zakupy :) ta pierwsza koszula śliczna, ma słodkie guziczki! chętnie bym ją zobaczyła w jakiejś stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będziesz miała okazję zobaczyć stylizację właśnie z nią :) Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  34. Ta pierwsza koszula jest przesliczna <3
    Zegarek tez super, moge wiedzec skąd ?

    http://veronika-dbk.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edibazzar, bodajże 2 posty w dół.. :)

      Usuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)