wtorek, 23 lutego 2016

Akcja charytatywna + Podziękowania

 
Hej kochani! Dzisiejszy post, jak widzicie ma na celu nagłośnienie akcji charytatywnej. Kilka tygodni temu powstała ciekawa inicjatywa społeczna polegająca na rozdawaniu gadżetów szkolnych dla dzieciaków. Inicjatorem akcji jest Mateusz Pawłowski, uczeń klasy IV Technikum Administracyjnego przy SOSW dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej w Chorzowie. Mateusz ma 19 lat i jest osobą niewidomą. Zorganizował on już 2 konkursy plastyczne dla dzieci. Jeden w 2015 roku pt. "Pieniądz przyszłości" ,a drugi w 2014 roku pt. "Kreatywne dziecko". W każdym konkursie wzięło udział ponad 700 osób.
 

~Do oddania są gadżety do szkoły takie jak linijki, zeszyty, plany lekcji, mini notatniki, naklejki oraz zakładki do książek.
~Możliwa wysyłka.
~Zainteresowanych zapraszam serdecznie na stronę akcji na Facebooku:

(Liczba gadżetów jest ograniczona!)
Kontakt: Tel. 505904182
 
~***~


Tak jak obiecałam, chciałam również podziękować za wszystkie kliki w ostatnim poście, a w szczególności tym osobom:
 
 


28 komentarzy:

  1. Super jest ta akcja :) Fajnie że postanowiłaś zrobić o tym post :D OBSERWUJĘ
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że zrobiłaś ten post. Pokazałaś, że jesteś osobą o dobrym sercu:-)
    Oczywiście obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Akcja wydaje się być świetna :)

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Super akcja!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Akcje charytatywne są super! Młoda osoba i też może zrobić dobrą akcję :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  6. So lovely! xo

    www.aimeroseblog.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o niej na facebooku! Świetny pomysł ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    OdpowiedzUsuń
  8. To naprawdę świetna inicjatywa! :) Dobrze, że piszesz o tej akcji.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna akcja, słyszałam już o niej

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna ta akcja, może wezmę udział.
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę się przyjrzeć bliżej tej akcji bo wcześniej o niej nie słyszałam ;)
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o tej akcji, także bardzo się cieszę, że o niej wspomniałaś! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama napisałam post o tej akcji, sądzę, że to cudowne, że ludzie chcą pomagać :)

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. super akcja, fajnie żde popierasz ją na swoim blogu! http://thesandie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Już zajrzałam na fb :)
    Oj dziękuje za podziękowanie :*
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietnie, ze nagłaśniane takie sprawy, warto bo być może znajdzie sie dzieki temu więcej chętnych do pomagania. Krótko i treściwie, podoba mi sie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna akcja, powinna zostać jak najbardziej nagłośniona! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem Emotikon smile
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie słyszałam o tej akcji, chętnie się zainteresuję :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie jest takie poparcie dla akcji charytatywnych. Super postawa!!
    Zapraszam do mnie 😘

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie słyszałam jeszcze nigdzie o tej akcji, ale to bardzo dobry pomysł! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny pomysł na akcję! Coś pięknego :)
    Zapraszam do mnie http://xlivi00.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł na akcje <3
    Obserwuje :)
    http://goldxcherriex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)