poniedziałek, 8 lutego 2016

16 lat minęło... + zamówienie z edibazzar.pl

 
 
Hej kochani!
Wczoraj, czyli 7.02.2016r. skończyłam 16 lat. W sumie w dalszym ciągu nie zdaję sobie sprawy jak to szybko zleciało.. Ale nie chcę Was zanudzać moimi wspomnieniami i tym, że mam wrażenie jakby to wszystko było wczoraj, nie o tym dzisiaj. Zrobiłam wprowadzenie "16 lat minęło..." ,ponieważ chciałabym Wam podziękować za ponad 20 obserwatorów w 2 ostatnie dni. To był taki bardzo miły prezent na urodziny. ♥ Przechodzą do drugiej części posta - jak już wiecie po tytule ostatnio złożyłam zamówienie w edibazzar.pl .  Zamówiłam tam przesłodki zegarek, w którym się po prostu zakochałam. Znajdziecie go TUTAJ. Produkt jest identyczny jak na stronie, bardzo solidnie wykonany. Chciałabym również dodać, że przesyłka przyszła mi tak na prawdę po jednym dniu (licząc dni robocze oczywiście), więc to na prawdę bardzo szybko. Ja osobiście jestem bardzo zadowolona i polecam Wam tą firmę. Do tego wszystkiego dostałam rabat -10%, więc myślę, że jeszcze nie raz coś tam zamówię. :)
 

 






 
 
Podoba Wam się zegarek?
Zamawialiście coś z tej firmy?





80 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nic nie zamawiałam z tej strony, ale zegarek przesłodki ^^
    Wszystkiego Najlepszego! :)
    Zapraszam do mnie i obserwuję ;)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki zegarek ;)
    obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauroczyłam się w tym zegarku *-* JEscze nigdy nic z tej firmy nie zamawiałam, ale chyba się skuszę ^^

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaaki śliczny zegarek, również taki chcę! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pieekny zegarek! Uroczy.

    Obserwujemy? ja juz i licze na rewanz x

    http://rosalie-rosaalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego spełnienia marzeń, radości z blogowania i dużo uśmiechu !
    Zegarek jest piękny i słodki *.*
    *Bykocur~klik*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zegarek jest uroczy, sama bym taki z chęcią nosiła :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Spóźnione ale szczere 100 lat! Zegarek świetny :) Nie zamawiałam jednak nic z tej strony.

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy zegarek :) Na pewno zajrzę na tą stronkę. Uwielbiam tego typu dodatki :D
    Wszystkiego najlepszego! Stóweczka :3

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy zegarek ! :D Gratyluje 20 obserwatorów, oby było coraz więcej ! :D
    stay-possitive.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spoznionę, ale szczere - Wszystkiego Najlepszego!
    A zegarek śliczny.
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zegarek! Naprawdę bardzo ładny ;) Ja ze swoim nie rozdzielam się ani na krok!
    Przy okazji wszystkiego najlepszego! I przede wszystkim wytrwałości i sukcesów w blogowaniu!

    Mój Blog. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zegarek ładny jednak nie w moim stylu, ale mam nadzieje, że znajde u nich coś dla siebie!

    Obserwuję! :)
    Zapraszam-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny ten zegarek :)
    Spóźnione Wszystkiego Najlepszego :*
    obserwujemy ? http://czekolada23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Spóźnione STO LAT ! :*
    Dodaję do obserwowanych u liczę na rewanż

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego! Zamawiałam raz u nich zegarek, ale niestety szybko mi się rozwalił ;c

    Nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Zegarek jest naprawdę uroczy. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego! Uroczy zegarek i w dobrej cenie :D
    Pozdrawiam xoxo

    ceceobverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko tutaj jest takie idealne :)
    zazdroszczę :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego Najlepszego. Uroczy ten zegarek.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego!!! Zegarek naprawdę cudowny, jeszcze się z takim nie spotkałam. Może wspólna obserwacja? daj znać u mnie na blogu :)

    http://sweets-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale boski zegarek! ♥
    Też taki chcę!

    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny zegarek
    http://wikaandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zegarek słodziutki! :) wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. przeuroczy zegarek! wszytskiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. troche spoznione ale wszystkiego najlepszego!:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. Co raz częściej się słyszy o tej firmie, jednak nie zamawiałam nic :)
    Oby zegarek potrzymał jak najdłużej!
    Spóźnionego najlepszego! Dalszych sukcesów w blogowaniu :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zegarek! Spóźnione najlepszego :)
    Zapraszam do siebie.

    http://pozytywistyka.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  29. Patrząc na ten zegarek od razu poprawił mi się humor :D może wspólna obserwacja? :) http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Uroczy zegarek :)! Wszystkiego najlepszego zatem, niech się spełnią wszystkie Twoje marzenia :)! Pozdrawiam serdecznie, Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękny zegarek ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Słodki zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny zegarek :)
    Zapraszam do mnie http://photogirl02.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego dobrego! Wytrwałości na blogu i wielu obserwatorów!
    Bardzo uroczy zegarek :)

    Pozdrawiam cieplutko :) +obserwuję

    W wolnej chwili zapraszam do mnie - http://beestyourfashioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego najlepszego ! Swoja drogą bardzo fajny zegarek, kiedys zastanawiałam sie nad kupnem jego.
    Obserwujemy i zapraszamy do nas ;)
    fashionesiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkiego najlepszego ! Swoja drogą bardzo fajny zegarek, kiedys zastanawiałam sie nad kupnem jego.
    Obserwujemy i zapraszamy do nas ;)
    fashionesiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. ja jakies dwa miesiace temu skonczylam 16 :D
    MagFaMro

    OdpowiedzUsuń
  38. Spóźnione sto lat! Zegarek prześliczny. *.*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zegarek prześliczny !
    I spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny zegarek :)

    zapraszam do mnie,dopiero zaczynam
    malinkaaaaaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Zegarek cudowny aaaa:) chce taki sam!!! nigdy nie miałam okazji zamawiać produktów z tej firmy :/
    Fajny blog - obserwuję:)
    Zapraszam do nas - http://glamorous6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Kochana to wszystkiego najlepszego :***
    i nie ma co koncentrować się na tym że już tyle lat za tobą..pomyśl sobie ile jeszcze pięknych momentów dopiero przeżyjesz :D
    mi się wydaje że z roku na rok czas ucieka coraz szybciej, możę to przez namnażającą się ilość obowiązków i monotonnie..
    a zegarek jest przeuroczy! rzeczywiście wydaje się porządnie zrobiony :3 ii...zakochałam się w nim po prostu ♥♥♥ niech sie dobrze nosi :*
    pozdrawiam ♥
    +pięknie dziękuję za obserwację :) Ciebie również zaobserwowałam, już jako #60 :D
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkiego najlepszego! Ależ Ci zazdroszczę młodości! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Widać, że solidny i na dodatek świetna ta czarna bransoleta!

    Zapraszam: misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą, co nie znaczy, że ostatni!
    Bardzo podoba mi się ich asortyment.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkiego najlepszego! Ja szesnastkę skończę 15 kwietnia. Dziękuję za szczery post na moim blogu!

    Mój blog
    Mój profil na DDOB
    Mój kanał

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystkiego Najlepszego! spóźnione ale są haha :)
    Nigdy nie słyszałam mówiąc szczerze o tej firmie, jednak zegarek bardzo mi się podoba. Wykonanie jego wygląda obiecująco na zdjęciach. Ale chyba wybrałabym inny wzorek.

    pozdrowionka!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  49. Prześliczny ten zegarek, nie zamawiałam nic z tej strony, ale chyba muszę się nad tym poważnie zastanowić! :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Nigdy się jeszcze nie spotkałam z tą firmą ;)) Śliczny zegarek :3 Bardzo uroczy :D
    Spóźnionego wszystkiego najlepszego!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. sto lat! śliczny zegarek:)!

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. To niesamowite jak czas szybko leci :)
    Zegarek bardzo ładny^^

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczny zegarek :3

    http://coffeebookandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Uroczy ten zegarek !
    Obserwuję ;)
    anitabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. uroczy zegarek :3
    wpadnij na nowy post :) | http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale fajny zegarek ;>
    Zapraszam do mnie flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Nigdy nic nie zamawiałam, ale chyba zacznę! Ten zegarek jest prześwietny! Obserwujemy?
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Również mam taki zegarek. Uwielbiam wszystko z motywem kotów. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze się sprawdzał? Wytrzymały?

      Usuń
  59. Wszystkiego najlepszego:D Ja też w tym roku kończę 16;)
    Uroczy zegarek:*
    Pozdrawiam i obserwuję;)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  60. Spóźnione najlepszego :) Ciekawe zamówienie ♥


    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Słodki zegarek! Spełnienia najskrytszych marzeń! :-)

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo ładny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to bardzo motywuje! ♥
*Zostaw link do swojego bloga (najlepiej czynny, w który wystarczy kliknąć), chętnie na niego zajrzę ;)
*Daj znać jeśli zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo. :)
*Nie oszukuj ,że obserwujesz, skoro tego nie zrobiłeś, wszystko widzę i nie odwiedzam takich blogów. :)